8 دی 1393
شماره خبر: 134405

برگزاری جلسه نورمبین درحسینیه شهداء ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری جلسه نورمبین درحسینیه شهداء ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)


جلسه طرح نورمبین با حضور پاسداران و سربازان وظیفه ناحیه جوادالائمه (ع) درحسینیه شهداء ناحیه مقاومت جوادالائمه (ع)برگزار شد.
جلسه نورمبین با حضور پاسداران و سربازان وظیفه ناحیه جوادالائمه (ع) درس چهارم کتاب درمسیررستگاری (تفسیرسوره حشر) معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درسپاه توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه جوادالائمه (علیه السلام) حجت الاسلام علی رسولی نژاد تدریس شد . در این جلسه وی به محتوای کلی آیه : وَلَوْلَا أَنْ كَتَبَ اللَّهُ عَلَيْهِمُ الْجَلَاءَ لَعَذَّبَهُمْ فِي الدُّنْيَا ۖ وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابُ النَّارِ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ ۖ وَمَنْ يُشَاقِّ اللَّهَ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ (سوره حشر آیه 3و4 ) و نیز به تفسیر آن پرداخت. وی نسبت به معرفی قوم یهود و موارد متعدد عهدشکنی دیرینه آنان اشاره نمودند و نیز اشاره به توطئه های امروزی یهود نموده و فرمودند همان گونه که تاریخ پیامبراکرم (ص) نشان می دهدتنها راه دفع آنان برخورد قاطعانه است و اینکه در منط شان هیچ گونه مدارا، عدل و انصاف نیست ؛ زبانشان زوراست و جز بازور و قدرت نمی توان با آنها سخن گفت. حجت الاسلام رسولی نژاد اظهارکرد: پیامبر اکرم (ص) به یقین توسط یهود به شهادت رسیده و به مرگ طبیعی رحلت ننموده است. رسولی نژاد به زورگوئی های رژیم غاصب اسرائیل در مسائل هسته ای و صنعت موشکی ایران داشته و اینکه طرح ریزی وبازی گردانی سیاست های آمریکا بر عهده رژیم نامنحوس اسرائیل می باشد. ایشان اشاره ای به مدیریت مراکز اقتصادی مهم که در اختیار یهودیان است نموده و اینکه مدیریت شبکه های اجتماعی و رسانه های بین المللی که بیش از 70 درصد آنان در اختیار آنان است درراستای این است که خط سیر بشر را تعیین کنند . و در پایان در خصوص اعتقادات آن در قالب پروتكل هاى 24 گانه دانشوران صهيون كه در اولين كنگره صهيونيست ها در شهر بال سوئيس در سال 1897 ارائه شد، خط مشى و دكترين برترى سازى فرهنگى ـ سياسى ـ اقتصادى صهيونيسم را ترسيم مى كند.اشاره ای به چكيده پروتكل هاى 24 گانه دراین جلسه شد.
1. توده مردم وحشى است.
2. به اعتقاد ما حق يعنى اعمال زور.
3. ما به مرگ و مير و كشتار غير يهوديان فكر مى كنيم.
4. هيچ گونه محدوديتى براى حوزه فعاليت هاى ما وجود ندارد.
5. هر گونه ابتكار و خلاقيتى را كه به سود ما نباشد، نابود مى كنيم.
6. غير يهوديان گله گوسفندانند و ما گرگ هاى اين گله هستيم.
7. اهميت خانواده و نقش تربيتى آن را در ميان غير يهوديان از بين مى بريم.
8. بايد مطالب ضد و نقيض در بين مردم پخش كنيم.
9. در ميان توده مردم حسد، نفرت و زياده خواهى ايجاد مى كنيم.
10. جهت دادن به فكر و انديشه مردم غير يهودى به كمك سخن پردازى و تئوريهاى وسوسه انگيز، كار متخصصان و مديران ما است.
11.ما طورى مردم را به جان هم انداخته ايم كه همه به همديگر بدگمانند.
12. هدف ما دستيابى به يك قدرت جهانى است.
13. ما بايد دولت هاى غير يهودى را مجبور كنيم كه در جهت خواسته هاى ما قدم بر دارند.
14. عامل اصلى موفقيت ما در امور سياسى، پنهان كارى است.
15. ما بايد آنقدر غير يهوديان را به مسائلى چون پيشرفت سرگرم كنيم تا سرانجام از فهم هر مسئله اى اظهار عجز كنند.
16. روش مهار كردن فكر را به وسيله سيستمى كه به سيستم دروس عينى معروف است و هدف آن مبدل كردن غير يهوديان به آدم ها ى بى فكر، بى خرد و مطيع كه منتظرند ديگران برايشان فكر كنند و عقائدشان را شكل بدهند، انجام مى دهيم.
17. اگر در رابطه هايمان دست روى حساسترين عصب ذهن آدميان بگذاريم، خيلى زود به پيروزى خواهيم رسيد و اين اعصاب حساس ذهن آدمى، عبارتند از زر اندوزى، مال پرستى و تنوع طلبى در ارضاء نيازهاى مادى. هر يك از اين خواسته ها به تنهايى مى تواند آدمى را تسليم ما كند.
18. براى آنكه بتوانيم صنعت غير يهوديان را به كلى نابود كنيم علاوه بر انحصار طلبى تجمل پرستى را رايج مى كنيم و نيازهاى كاذب مردم را افزايش مى دهيم.
19. مرگ براى همه يك امر اجتناب ناپذير است. آنهايى كه مانع انجام برنامه هاى ما مى شوند بهتر است كه مرگشان را جلو بياندازيم و آنها را نابود كنيم.
20. ما جوانان مسيحى را در دريايى از افكار شاعرانه غرق مى كنيم و آنها را بر اساس تئوريها و اصولى كه آنها را غلط مى پنداريم تربيت مى كنيم تا بتوانيم آنان را به فساد بكشانيم.
21. جوامعى كه ما اخلاقيات را در آنها از بين برده ايم وجود خدا را نفى مى كنند و از ميان آنها شعله هاى آتش هرج و مرج طلبى (آنارشيسم) به هر سو زبانه مى كشد.
22. كانسرواتيسم (محافظه كارى)كه حكماى انديشمند ما آن را عامل هدايت و پرورش فكر تمام بشريت مى دانند قبل از هر چيز بايد جزء برنامه آموزشى باشد.
23. همه اديان بايد از بين بروند بجز دين ما. ريشه هر گونه عقيده اى بايد از بيخ و بن كنده شود حتى اگر اين كار به انكار خدا بيانجامد.
24. كسى نبايد اعتقادات واقعى مذهب ما را مورد بررسى قرار دهد هيچ كس جز خودمان نبايد از كار دينمان سر در بياورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود