10 دی 1393
شماره خبر: 134572

پرونده مسکن مهر البرز تا پایان سال ۹۴ بسته می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرونده مسکن مهر البرز تا پایان سال ۹۴ بسته می‌شود


سرپرست مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه بخشی از واحدهای مسکن مهر البرز منحل شده و به مسکن‌های خود مالک تبدیل می‌شود، گفت: تا پایان سال آینده واحدهای باقیمانده مسکن مهر آماده و تحویل داده می‌شود.
داریوش حسینی با اشاره به وضعیت مسکن استان البرز، اظهار داشت: 18 هزار و 500 واحد مسکن مهر در دو سایت شهرک ابریشم و ماهدشت متعلق به استان البرز است.
وی افزود در مسکن مهر ماهدشت 10 هزار و 444 واحد مسکونی و حدود 8 هزار واحد نیز به مسکن مهر شهرک ابریشم تعلق دارد. سرپرست مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان البرز با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی برای همه پروژه‌های مسکن مهر استان 85 درصد است، گفت: تاکنون 10 هزار واحد تحویل داده شده و 5 هزار واحد نیز تا پایان سال تحویل داده می‌شود. وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری مشکلات تاسیسات زیربنایی این واحدها هستیم، خاطرنشان کرد: به صورت کلی 12 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز آماده است که 10 هزار واحد از آن در حال تحویل بوده و ثبت نام 2 هزار واحد نیز انجام پذیرفته است. حسینی با اشاره به اینکه تا پایان سال آینده واحدهای باقیمانده مسکن مهر آماده و تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، پرونده مسکن مهر استان البرز بسته ‌شود. وی با تاکید بر اینکه مشکلات مسکن مهر البرز مرتفع شده و موضوع خاصی وجود ندارد، بیان کرد: مشکل اصلی در زمینه تحویل واحدها مربوط به متقاضیان است نه ساخت، چراکه ممکن است ساخت بخشی از واحدها به طور کامل منحل شود. وی خاطرنشان کرد: البته در این صورت مسکن به متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند در مناطق دیگر تحویل داده می‌شود و مسکن‌های مورد نظر به صورت خودمالک درمی‌آید. سرپرست مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه امکانات واحدهای مسکن مهر براساس قرارداد و تفاهم‌نامه مسکن مهر است، گفت: این واحدها فاقد سرامیک، پکیج و کولر است و تنها تاسیسات زیربنایی آن‌ها آماده است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود