27 مهر 1391
شماره خبر: 13491

به همت پايگاه بسيج شهيد مرادخاني صورت گرفت: كاركنان ندامتگاههاي استان البرز خون اهدا کردند.

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

به همت پايگاه بسيج شهيد مرادخاني صورت گرفت: كاركنان ندامتگاههاي استان البرز خون اهدا کردند.

سپیدار آنلاین: سيد ابوالقاسم علوي مدیرکل زندانهاي استان البرز در این عمل خداپسندانه كه با حضور جمع كثيري از كاركنان اداره كل و زندانهاي استان انجام شد خاطرنشان كرد:
با هماهنگي هاي به عمل آمده با سازمان انتقال خون استان البرز كه در جلسه شوراي بسيج تصويب شده بود اين برنامه در محل اداره كل برگزار شد كه با استقبال بي نظير كاركنان آقا و خانم ، سربازان وظيفه و حتي اربابان رجوع همراه بود.

سيد ابوالقاسم علوي مدیرکل زندانهاي استان البرزدر این عمل خداپسندانه كه با حضور جمع كثيري از كاركنان اداره كل و زندانهاي استان انجام شد خاطرنشان كرد: با هماهنگي هاي به عمل آمده با سازمان انتقال خون استان البرز كه در جلسه شوراي بسيج تصويب شده بود اين برنامه در محل اداره كل برگزار شد كه با استقبال بي نظير كاركنان آقا و خانم، سربازان وظيفه و حتي اربابان رجوع همراه بود. سيد ابوالقاسم علوي مهمترین فایده اهدای خون را ، نجات زندگی و كسب رضایت الهی و از فواید دیگر آن آگاهی از سلامت جسمانی دانست و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران که مدیون خون شهداست ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها به نقطه‌های پیشرفت و ترقی دست یافته و وظیفه همه ماست که این پیشرفت‌ها را مضاعف کنیم. فرمانده بسيج زندانهاي استان البرز یادآور شد: امروز كاركنان وظيفه شناس در جامعه ما با بهره‌مندی از مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی در جامعه خود گام برمی‌دارند و برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامي و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند. مدیرکل زندانهاي استان البرز اضافه کرد: داشتن جامعه‌ای امن و آرام همراه با عزت و سربلندی رسالت و وظیفه تک‌تک ما ایرانیان است و باید برای این مهم تلاش خود را مضاعف کنیم. در ادامه دكتر قلي زاده ، مسئول امداد و بهداشت بسيج زندانهاي استان گفت: اين اقدام كه حركتي نو و جديد در زندانهاي استان بود علاوه بر اقدام خداپسندانه و كمك به هم نوع ، افزايش سلامت و نشاط و شادابي افراد را در پي خواهد داشت . رئيس اداره بهداشت و درمان زندانهاي استان افزود: اين طرح كه براي اولين بار در زندانهاي استان شكل گرفت با تاكيدات مدير كل محترم و از مصوبات شوراي فرماندهي بسيج بود كه طي رايزني هاي به عمل آمده با سازمان انتقال خون و استقبال آن سازمان مواجه شد و مقرر گرديد منبعي به صورت مداوم اين حركت ادامه داشته باشد. گفتني است: در اين برنامه ، مدير كل ، معاونين ، روساي زندانها ، جانشين بسيج در صف اول اهداي خون در كنار ساير همكاران و بسيجيان قرار گرفتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود