16 دی 1393
شماره خبر: 135077

مرحله اول اجرای طرح آموزش معلمین و مروجین محیط زیست برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مرحله اول اجرای طرح آموزش معلمین و مروجین محیط زیست برگزار شد


به گزارش اداره آموزش و پژوهش محیط زیست البرز اولین مرحله از طرح آموزش معلمین و مروجین محیط زیست استان البرز در محل دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان 3 برگزار شد.
این برنامه در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک مابین ادارات کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان البرز برگزار می گردد. هدف از برگزاری این برنامه تربیت مدرسان ویژه محیط زیست جهت بست فرهنگ زیست محیطی در مدارس نمونه محیط زیست استان البرز است. بر اساس برنامه ریزی دفتر آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست مقرر است از سال آینده مدارسی تحت عنوان مدارس جامع محیط زیست تشکیل گردد که لازمه اولیه آن تربیت معلمین و مروجین محیط زیست در این مدارس است.
در این برنامه نمایندگان 35 مدرسه که از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی گردیده اند شرکت داشتند. خانم یزدانیان کارشناس مسئول آموزش و ترویج محیط زیست به عنوان مدرس این برنامه ابتدا به بیان مختصری از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس اصل 50 قانون اساسی پرداخت و در ادامه پس از آموزشهای لازم از شرکت کنندگان خواست که به گروههای مختلف تقسیم شوند. پس از تشکیل گروههای کاری اعضای هر گروه به بیان مشکلات زیست محیطی و راهکارهای پیشنهادی خود در محدوده محل زندگی و کار خود پرداختند و نظرات خود را به دیگران ارائه و سپس بر روی هر موضوع بحث و نتیجه گیری کردند. ای برنامه در ساعت 12 پس از پذیرایی از مهمانان و اهدای کتاب و جزوه پایان پذیرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود