20 دی 1393
شماره خبر: 135307

باز هم حوادث جاده ای جان یک حیوان را گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

باز هم حوادث جاده ای جان یک حیوان را گرفت


طی تماس مامورین شهرداری هشتگرد مبنی بر برخورد یک قلاده شغال با خودروی عبوری در حوالی روستای ینگی امام ، مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست بلافاصله در محل حاضر و شغال مصدوم را به بیمارستان دامپزشکی کرج انتقال دادند.
تیم پزشکی بیمارستان مذکور پس از معاینات اولیه و رادیوگرافی متوجه شدند شغال دچار قطع کامل نخاع و فلج کامل شده است که طبق نظر کمیسیون دامپزشکی تشکیل شده ، با توجه به اینکه امکان بهبودی و بازگشت حیوان به حیات وحش نبود و گزینه اصلح برای پایان دادن به درد و رنج حیوان مرگ با ترحم بود ، از این طریق به زندگی شغال پایان دادند.
لشگری معاون فنی اداره کل و سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ در بین دانش آموزانی که برای بازدید از بیمارستان دامپزشکی در محل حضور داشتند ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ارزش گونه های جانوری در حیات انسان ، از پرسنل بیمارستان مذکور تشکر نمود و افزود ارتقای آگاهی مردم در خصوص حفاظت از حیات وحش نقش کلیدی و تاثیر گذاری خواهد داشت . ایشان در پایان از کسانی که با چنین حیواناتی مواجه می شوند درخواست نمود ضمن خودداری از دست زدن به حیوانات مصدوم به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود