20 دی 1393
شماره خبر: 135317

مجوز راه‌اندازی پست لجستیک در البرز صادر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مجوز راه‌اندازی پست لجستیک در البرز صادر شد


مدیرکل شرکت پست استان البرز گفت: البرز جزو ۱۰ استانی است که مصوبه راه‌اندازی پست لجستیک برای آن‌ها توسط وزیر ارتباطات صادر شده است.
غلامرضا حمیدی با اشاره به برنامه‌ریزی اداره‌کل پست استان البرز برای راه‌اندازی پست لجستیک، اظهار داشت: قسمتی از برنامه که مربوط به شرکت سایپا است، انجام شده و در صورت آماده شدن زیرساخت‌های آن اجرایی می‌شود. وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی پست لجستیک از برنامه‌های مهم استان البرز محسوب می‌شود، افزود: این برنامه هم‌اکنون به صورت آزمایشی و از طریق همکاری مشترک پست البرز و شرکت سایپا در حال انجام است. مدیرکل شرکت پست استان البرز تصریح کرد: فراگیر شدن پست لجستیک در استان البرز مستلزم دریافت مجوزها و انجام هماهنگی‌های خاصی است که در حال پیگیری است. وی ضمن تشریح پست لجستیک اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شرکت‌هایی که در زمینه تولید کالاهای مختلف فعالیت می‌کنند، توزیع کالاها به سراسر کشور و میان مشتریان است. حمیدی خاطرنشان کرد: از طریق پست لجستیک تمام امور مربوط به بسته بندی، انبارداری و ارسال تولیدات و کالاهای شرکت‌ها انجام می‌شود و تحقق این برنامه می‌تواند در کاهش هزینه‌های توزیع برای تولیدکنندگان و ارسال و توزیع سریع محصولات موثر باشد.
وی افزود: البرز جزو 10 استانی محسوب می‌شود که مصوبه راه‌اندازی پست لجستیک برای آن‌ها توسط وزیر ارتباطات صادر شده است. مدیرکل شرکت پست استان البرز با اشاره به اینکه شرکت‌های دیگری نیز برای همکاری در زمینه پست لجستیک در برنامه وجود دارد، بیان کرد: در صورت ایجاد امکانات، الزامات و تجهیزات مناسب و نیز تهیه نرم‌افزار، این پروژه در استان به صورت مطلوب انجام می‌شود. وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای اجرای هرچه سریعتر پست لجستیک در دست اقدام است و پس از درنظر گرفتن بودجه و اعتبار در استان انجام می‌شود.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود