21 دی 1393
شماره خبر: 135333

دومین یادواره ی شهدای تدارکات استان البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دومین یادواره ی شهدای تدارکات استان البرز برگزار می شود


فرمانده سپاه امام حسین (ع) ناحیه کرج از برگزاری “دومین یادواره ی شهدای تدارکات استان البرز” در نیمه نخست اسفند ماه سالجاری به میزبانی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ غلامعلی کمالزاده فرمانده سپاه امام حسین (ع) ناحیه کرج از برگزاری یادواره شهدای تدارکات استان البرز در نیمه اول اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان کرج و وجود ۷۰ درصد از شهدای تدارکات استان البرز در این شهرستان، سپاه ناحیه ی امام حسین (ع) به عنوان دبیر اجرایی این یادواره انتخاب گردید. وی در ادامه افزود: لذا سپاه ناحیه کرج با برگزاری جلسات متعدد و همچنین تشکیل کمیته های تدارکات اصلی و فرعی، برنامه ریزی های لازم را جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این برنامه در ۱۳ اسفند ماه سال جاری که در محل کانون جوانان بسیج واقع در سالن شهدا این سپاه برگزار می گردد صورت پذیرفته است. سرهنگ کمالزاده اظهار داشت: این دومین یادواره ی شهدای تدارکات می باشد که اولین دوره ی آن در سال ۹۱ برگزار گردیده است. فرمانده سپاه امام حسین (ع) ناحیه کرج تعداد شهدای تدارکات را ۱۰۹ نفر در استان البرز اعلام کرد و افزود: از ۷۰ درصد خانواده ی معظم این شهدا (شهدای تدارکات) سرکشی به عمل آمده است و مابقی این بازدیدها نیز تا قبل از برگزاری یادواره به اتمام خواهد رسید.
همچنین سرهنگ کمالزاده از معرفی دو شهید شاخص تدارکات به نام های شهیدان آخوندی و احسانی نژاد در این یادواره خبر داد و گفت: اقدامات خوب و موثری در راستای جمع آوری آثار این شهدا از قبیل وصیت نامه، عکس و خاطرات صورت گرفته که در این یادواره رونمایی خواهد شد. وی در پایان گفت: ضمنا در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های پیش بینی شده از خانواده ی شهدای آماد تجلیل و از پیشکسوتان تدارکات در جبهه های حق علیه باطل نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود