22 دی 1393
شماره خبر: 135484

طرح مبارزه با کالای قاچاق در البرز به اجرا درآمد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح مبارزه با کالای قاچاق در البرز به اجرا درآمد


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در این استان خبر داد و گفت: در این راستا 10 میلیارد و 840 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.
علی کامرانی‌صالح اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز، این میزان کالای قاچاق کشف و ضبط شد. وی ادامه داد: به منظور شناسایی و شبکه‌های فعال در زمینه قاچاق کالا و همچنین ناامن کردن مسیرهای انتقال به محل دپو و توزیع کالای قاچاق سومین طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق و ارز با محوریت مبارزه با کالای قاچاق با قاطعیت تمام و استفاده از تمامی امکانات و به کارگیری پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها، کلانتری‌ها و یگان امداد در سطح استان به اجرا درآمد.
این مسئول افزود: در اجرای این طرح‌ها مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع فرآورده‌های نفتی، لوازم خودرو، لوازم آرایشی بهداشتی، انواع پوشاک، کفش خارجی، پارچه، انواع دارو و مواد خوراکی به ارزش تقریبی 10 میلیارد و 893 میلیون ریال کشف شد. کامرانی‌صالح متذکر شد: در اجرای این طرح 33 متهم دستگیر،11 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف شد. به گفته وی در این رابطه 26 پرونده نیز تشکیل شد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود