24 دی 1393
شماره خبر: 135644

دانشگاه خوارزمی میزبان دومین همایش ملی و کارگاه تخصصی علوم و فناوری نانو

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دانشگاه خوارزمی میزبان دومین همایش ملی و کارگاه تخصصی علوم و فناوری نانو


دومین همایش ملی و کارگاه تخصصی علوم و فناوری نانو، در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
دکتر محمدحسین مجلس‌آرا، دبیر دومین همایش ملی و کارگاه تخصصی علوم وفناری نانو اظهار کرد: انجمن نانو فناوری ایران برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو، موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است. وی افزود: این همایش‌ها به صورت ادواری هر دو سال یک‌بار در بهار سال‌های زوج برگزار خواهد شد که اولین همایش در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در دانشگاه تربیت مدرس با حضور فعالان عرصه نانو برگزار شد. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سال آینده این همایش با حمایت استانداری، بنیاد نخبگان و سازمان صنعت و معدن البرز در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه خوارزمی در شهرستان کرج برگزار می‌شود. مجلس‌آرا در ادامه از محورهای اصلی این همایش سخن به میان آورد و گفت: نانو فیزیک، نانوشیمی، نانو مواد، نانو فناوری، نانو الکترونیک، نانومکانیک و نانو پزشکی از مهم‌ترین محورهای این همایش محسوب می‌شوند. وی گفت: علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن‌ ماه سال جاری پس از ثبت نام در سایت ww.ncwnn1394.ir با استفاده از نام کاربری خود نسبت به ارسال مقاله اقدام کنند.
دبیر دومین همایش ملی و کارگاه تخصصی علوم و فناوری نانو در پایان افزود: مقالات برگزیده این همایش در مجله علمی پژوهش نانو مقیاس چاپ خواهد شد. لازم به ذکر است، این همایش از جمله همایش‌های مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری است.


منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود