29 دی 1393
شماره خبر: 135953

مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد


معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسکن مهر تمامی شهرها تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد و طرح‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر هشتگرد با کمک سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرایی می‌شود.
محسن نریمان با اشاره به مشکلات مسکن مهر هشتگرد اظهار داشت: اتمام طرح‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر برای اتمام نیازمند یک پروسه زمانی است. وی افزود: طرح‌هایی مانند متروی شهر جدید هشتگرد، متروی شهر جدید پردیس , ارتباطات جاده‌ای و ریلی و نیازهای مربوط به مدارس و مساجد نیازمند زمان است تا به طور مناسب اجرایی شود. معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسکن مهر تمامی شهرها تا پایان سال 94 به اتمام می‌رسد، گفت: تلاش می‌شود پروژه‌های مربوط به شهر جدید هشتگرد نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد و مصالح مربوط به آن تحویل داده شود. وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که مسکن مهر بودجه دولتی ندارد، این پروژه از طریق تسهیلات بانکی و اعتبارات مردمی به اتمام می‌رسد. نریمان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از محل فروش زمین‌هایی که در اختیار داریم، طرح‌های زیربنایی و روبنایی را در شهر جدید هشتگرد با کمک سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا می‌کنیم. وی با بیان اینکه با شهرداری اختلافی نداریم، خاطرنشان کرد: شهرداری زمین‌هایی را درخواست کرده که تلاش می‌کنیم بر اساس ضوابط و مقررات، نهایت هماهنگی و مشارکت را با این نهاد داشته باشیم. معاون وزیر راه‌وشهرسازی اظهار داشت: معتقدیم توفیق شهرداری به نوعی موفقیت شرکت‌های عمران است و به همین سبب هماهنگی‌های لازم را جهت کارایی بهتر و بیشتر شهرداری با همکاری شرکت عمران انجام می‌دهیم.
وی بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم برای قدرت ظهور و بروز شهرداری در زمینه افزایش فعالیت‌های عمرانی، داشتن زمین است که در این راستا شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، برای حل و فصل این مسائل کمک‌رسانی می‌کند.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود