30 دی 1393
شماره خبر: 136036

پیشکسوتان عرصه مهارت آموزی باید مورد تکریم قرار گیرند و به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیشکسوتان عرصه مهارت آموزی باید مورد تکریم قرار گیرند و به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند


از مهندس فریدون غفاری،مشاور ارشد کیفی شرکت جوشیران، طی آیینی در حاشیه افتتاح مرکز بین کارگاهی جوشیران با حضور مالک و مدیران عامل شرکت جوشیران وحسن عزیزی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز وجمعی از مسئولان این اداره کل در محل کارخانه جوشیران، با اهداءتابلو فرش،تجلیل به عمل آمد.
از مهندس فریدون غفاری،مشاور ارشد کیفی شرکت جوشیران ، طی آیینی در حاشیه افتتاح مرکز بین کارگاهی جوشیران با حضور مالک و مدیران عامل شرکت جوشیران وحسن عزیزی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز وجمعی از مسئولان این اداره کل در محل کارخانه جوشیران ، با اهداءتابلو فرش ،تجلیل به عمل آمد. مهندس جواهری مالک شرکت جوشیران در خصوص شخصیت و خدمات آموزشی و پژوهشی مهندس فریدون غفاری مطالبی را بیان کردوگفت : استاد غفاری در طول عمر خویش خدمات متعددی در پیشبرد تولید صنعت در عرصه های ملی انجام داده اندو برای تعالی و رشد رشته جوشکاری زحمات فروانی کشیده اند که امروز از وی به پاس این خدمات تقدیر می شود.
وی گشاده رویی، صعه صدر و مهارت پروری را از صفات بارز ایشان برشمرد که همواره در ذهن و ضمیر شاگردان و اردتمندان وی نقش بسته است. حسن عزیزی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرزنیز دراین مراسم استفاده از تجربیات و دانش این پیشکسوت عرصه صنعت را برای ،کار آموزان ،دانشجویان و جوانان ضروری خواند و افزود: این افراد سرمایه های ارزشمند کشورمان به حساب می آیند. وی با بیان اینکه تکریم بزرگان از امور فراموش نشدنی است افزود : باید در راستای الگوسازی برای جوانان تلاش های لازم را انجام دهیم و افراد بزرگ در زمینه مهارت آموزی ، در این راستا می توانند به عنوان الگوی نیکو مطرح شوند. مهندس فریدون غفاری متولد 1323 تهران است وی مربی خبره جوشکاری که سابقه همکاری بیش از نیم قرن در مراکز مهم صنعتی کشور از جمله کارخانه صنعتی آزمایش ،کارخانه چای سازی غفاری ،کارخانه فولکس واگن آلمان ،کارخانجات ایران ناسیونال سابق ،،واگن پارس اراک ،شرکت سداد ماشین ،کوشا ،نیر پارس ،ایرکست ، شرکت صنعت کاران نمایندگی اتریش ،ذوب آهن اصفهان ،کارخانه جوشیران ،همچنین به عنوان داور مسابقات ملی مهارت وپژوهشگرسازمان آموزش فنی وحرفه ای و ....را در کارنامه درخشان وی می توان دید . انتشار وترجمه کتابهای جوشکاری MAG وجوشکاری زیر پودری صنایع مفتولی وفناوری جوشکاری زیر پودری تالیف چند مقاله وجزوه آموزشی همچنین تدوین استانداردهای آموزشی جوشکاری وترجمه متن آلمانی فیلم جوشکاری MAG از دیگر سوابق علمی و پژوهشی این استاد می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود