4 بهمن 1393
شماره خبر: 136217

مردم البرز بر سرهتاکان به مقدسات دینی فریادبرآوردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 مردم البرز بر سرهتاکان به مقدسات دینی فریادبرآوردند


مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان البرزروز جمعه با شرکت درراهپیمایی اعتراض آمیز، توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توسط دشمنان اسلام را محکوم کردند.
قشرهای مختلف مردم شهرستانهای کرج، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان ، اشتهارد و فردیس استان البرز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با حرکت در خیابان ها
، انزجار خود را نسبت به هتاکان ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص ) اعلام داشتند. راهپیمایان با سردادن شعارهای دینی و انقلابی خواستار پاسخ کوبنده مسلمانان جهان نسبت به توهین کنندگان به ساحت نبی مکرم اسلام (ص ) شدند. راهپیمایان شهر کرج با در دست داشتن نوشته هایی همچون 'فداک یا رسول الله (ص)' و ' فداییان پیامبر اعظم (ص)'اعلام کردند،ملت انقلابی ایران زیربارذلت وخواری نخواهد رفت و قاطعانه در مقابل دشمنان مقدسات الهی و دین اسلام ایستاده است. vاهپیمایان خطاب به دولت های آمریکا و فرانسه و سایر حاکمانغرب اعلام کردند که ما مردم ایران به نتیجه مذاکرات دل نبسته ایم بلکه چشم امید به آرمان های والای دینی و الهی داریم. همچنین راهپیمایان با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسراییل'، 'مرگ بر فرانسه'، 'مرگ بر انگلیس و 'مرگ بر منافق' انزجار خود را از دشمنان اعلام کردند. 'پیرو دین احمد به پاخیز به پاخیز'،' سکوت در برابر اهانت، خیانت است، خیانت'،'ما ملتی همیشه جاودانیم، درراه حق تا پای جان می مانیم' و 'ما ملت مسلمان درراه دین فدائیم' نیز از دیگر شعارهایی بود که نمازگزاران کرجی برعلیه این حرکت موهن دشمنان سردادند. نمازگزاران کلانشهر کرج از مصلا تا مقابل آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج راهپیمایی کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود