25 مهر 1391
شماره خبر: 13357

مردم ساوجبلاغ اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم ساوجبلاغ اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند

سپیدار آنلاین: همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) ، مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با برگزاری راهپیمایی با شکوه ، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص ) را محکوم کردند.
این راهپیمایی باشکوه از میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهدای شهر هشتگرد با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان برگزار شد. راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل،خواستار مجازات عوامل فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی شدند. حجت الاسلام ˈمحمدتقی ناطقی ˈ امام جمعه ساوجبلاغ در جمع راهپیمایان گفت : استکبار
جهانی مقدسات دینی و اسلامی را نشانه رفته و این امر بیانگر ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام است. وی بیان کرد: امروز جهان اسلام در برابر شیطنت ها و اهانت های دشمنان اسلام به وحدت و همدلی بیشتری دست پیدا کرده است. ناطقی گفت: دشمنان اسلام با اهانت به مقدسات دینی نه تنها نمی توانند کاری از پیش ببرند بلکه خود را به عرصه نابودی نزدیک می کنند. در پایان این راهپیمایی بیانیه ای در شش بند قرائت شد که راهپیمایان با سردادن شعار الله اکبر آن را تایید کردند. شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.





منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود