8 بهمن 1393
شماره خبر: 136560

عطر حرم کریمه اهل بیت (س ) در استان البرز می پیچد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

عطر حرم کریمه اهل بیت (س ) در استان البرز می پیچد


همزمان با ولادت امام حسن عسگری (ع) ، کاروان خدام حرم کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) فردا/پنج شنبه وارد استان البرز می شود.
گفت: برای اولین بار دراستان البرز با هدف ترویج معنویت و آشناسازی بیشتر مردم با کرامات حضرت معصومه (س) و اهل بیت (ع) خدام حرم حضرت معصومه در قالب سه گروه به استان البرز سفر می کنند. حجت الاسلام والمسلمین 'محمد صالحی' افزود: این خدام به مدت سه روز در این استان حضور دارند که اولین روز حضور آنها مقارن با ولادت باسعادت امام حسن عسگری (ع) و سومین روز حضور مقارن با شهادت حضرت معصومه (س) است. وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از کاروان سفیران کریمه اهل بیت (س) درالبرز
اظهار داشت: این مراسم فردا/ پنج شنبه راس ساعت 16 از میدان توحید کرج آغازمی شود وخدام حضرت معصومه (س ) به آستان مقدس امامزاده حسن (ع) حرکت خواهندکرد.
صالحی ، برپایی نماز جماعت در این امامزاده، مراسم ویژه ولادت و توزیع نذری را از دیگر برنامه های روز پنج شنبه برشمرد و گفت: همچنین از ابتدای ساعات صبح روز جمعه مراسم قرائت دعای ندبه در مهدیه کرج برگزار می شود و پس از آن، این کاروان در مصلای نماز جمعه برای اقامه نماز حضور می یابد. وی حضور در بیمارستان شهید مدنی کرج و عیادت از بیماران این بیمارستان و توزیع تبرکی از غذای سفره خانه کریمه اهل بیت (س) و پارچه سبز این حرم و حضور در دبیرستان شاهد دخترانه ایثار و مراسم اهدای چادر به تعدادی از دانش آموزان دختر این مدرسه را از جمله برنامه های روز شنبه هفته آینده برشمرد. وی افزود: همچنین در شام شهادت حضرت معصومه (س) این کاروان در ورزشگاه سپاه کرج حضور یافته و مراسم عزاداری در آنجا برگزار می شود. گفتنی است چنین مراسمی در شهرستان های فردیس و ساوجبلاغ نیز برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود