11 بهمن 1393
شماره خبر: 136669

حوادث ویژه هفته گذشته در البرز ۷۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حوادث ویژه هفته گذشته در البرز ۷۳ نفر را راهی بیمارستان کرد


رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: متاسفانه رخداد حوادث ویژه در هفته گذشته در استان البرز ۷۳ نفر را راهی بیمارستان کرد.
کوروش سلیمی با ارائه آمار ماموریت های اورژانس در هفته گذشته، اعلام کرد: ماموران اورژانس البرز در هفته گذشته به یک هزار و ۲۳۴ ماموریت اعزام شده اند که یک هزار و ۱۰۳ ماموریت درون شهری، ۲۷ ماموریت جاده ای و دو ماموریت بین مراکز بوده است. وی ادامه داد: ماموران اورژانس در این ماموریت ها به وضعیت یک هزار و ۱۱۱ بیمار و مصدوم رسیدگی کرده اند که از این تعداد ۴۷۹ نفر برای اقدامات تکمیلی درمان به بیمارستان و ۵۶۰ نفر در محل درمان شده اند. رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: متاسفانه در هفته گذشته ۱۷ حادثه ویژه از جمله تصادف، حریق، انفجار، مسمومیت با گاز و .... رخ داده است که بر اثر این حوادث ۷۳ نفر مصدوم و راهی بیمارستان های استان البرز شده اند.
سلیمی سهم کرج را از ماموریت های هفته گذشته اورژانس ۸۵ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: هشتگرد، نظرآباد و طالقان نیز به ترتیب ۹، پنج و یک درصد از ماموریت های اورژانس را داشته اند. وی در پایان از رشد دو درصدی مزاحمان تلفنی خبر داد و گفت: از ۱۲ هزار و ۹۴۴ تماس برقرار شده با مرکز اورژانس، پنج هزار و ۴۱۵ مشاوره پزشکی انجام و متاسفانه ۴۹ درصد تماس های مراحمت بوده است.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود