12 بهمن 1393
شماره خبر: 136743

همكاري گسترده كميته امداد البرز با موسسات خيريه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همكاري گسترده كميته امداد البرز با موسسات خيريه


مدير کل كميته امداد البرز از انعقاد تفاهم نامه وگسترش همکاری ها با ٥٠ موسسه خيريه در استان خبر داد.
علي سالاركيا در دومين جلسه هم انديشي با موسسات خيريه استان البرز در جمع مديران موسسات خيريه گفت : این نهاد در راستای بهره مندی از ظرفیت ها وامکانات بالقوه وبالفعل خیریه ها در داخل وخارج از استان و به منظور حمایت از نیازمندان ، با هدف ترویج و گسترش فرهنگ انفاق واحسان با این مراکز تفاهم نامه همکاری منعقد نموده است .
سالاركيا يادآور شد: شناسایی مددجویان مشترک بین كميته امداد و موسسات خیریه ، با هدف پرهیز از موازی کاری، هدفمند کردن ارائه خدمات با رویکرد توانمندسازی، شناسایی نیازمندان حوزه فعالیت توسط موسسات خیریه،همکاری در شناسایی و جذب امداد یاران و نیکوکاران ، بررسی نیازهای ضروری خانواده های محروم و...از جمله تعهدات و محورهای مشترک این تفاهم نامه ها می باشد. وی اظهارکرد : پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی، اعطای وام قرض الحسنه،کمک های فرهنگی وآموزشی، اعطای تسهیلات اشتغال، تامین جهیزیه، خدمات درمانی، احداث و تعمیر مسکن ازجمله مساعدت های موسسات خیریه به مددجویان این نهاد است. مدیر کل کمیته امداد استان البرز بيان كرد : امیدواریم با همت مردم خير و نوعدوست و همكاري موسسات خيريه در آینده بتوانیم خدمات شایان ذکری را به نیازمندان ارائه و گام های موثرتری در جهت رفع فقر و محرومیت از چهره استان برداریم.
گفتنی است : موسسات خیریه دار الایتام ولایت علی (ع) ، فاطمه زهرا (س) ، مولود کعبه ، تهی دستان قائم ،دستهای مهربان ، آبشار عاطفه ها و حامیان تعلیم و تربیت ، از جمله خیریه های فعال حاضر در این نشست بودند ، که همکاری خوبی با این نهاد دارند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود