13 بهمن 1393
شماره خبر: 136827

پیروزی دربحث های علمی بویژه انرژی هسته ای حاکی از توانمندی نظام اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیروزی دربحث های علمی بویژه انرژی هسته ای حاکی از توانمندی نظام اسلامی است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: پیروزی دربحث های علمی بویژه انرژی هسته ای حاکی از توانمندی نظام اسلامی است و آمریکا حق تهدید ملت مسلمان ایران را ندارد و تصوراتش نقش برآب است.
سردار علی استاد حسینی در حاشیه مراسم بزرگداشت 12 بهمن ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهارداشت: انقلاب ما ، با شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی پایه گذاری شد و امروزه هیچ نظامی مستقل تر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یافت نمی شود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، به عدم وابستگی ایران به کشورهای غربی اشاره کرد و گفت : هیچ کشوری را نمی توان یافت که وابسته به قدرتی نباشد ، در صورتی که انقلاب ما فقط متکی به پروردگار است و بدون هیچ ترسی از ابرقدرت ها ، شعار نه شرقی نه غربی را سر داده است . وی تصریح کرد : با وجود اینکه جنگ را برما تحمیل کردند و کشورهایی همچون شوروی و امریکا در کنار صدام علیه ایران قرار گرفتند ، ملت ایران با اتکا بر اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل دشمنان ایستادگی کرد. استاد حسینی به استقلال ایران اشاره کرد و گفت : حتی کشورهایی همچون روسیه ، چین و ... که در حال حاضر ظاهراً با ما دوست هستند، همانند ایران استقلال نداشته و چشم به غرب دوخته اند و از اینکه بخواهند ذره ای استقلال داشته باشند می هراسند.
این مسئول افزود : در زمان حکومت شاه ملعون حتی ارتش ، نیروهای هوایی و حتی شخص شاه نیز هیچ استقلالی از خود نداشت و تمامی اموراتشان را کشورهای غربی طراحی و دیکته می کردند. وی در ادامه گفت : دشمنان اسلام ، بی بند و باری را به عنوان آزادی در کشور ما رواج دادند در صورتیکه مستقل ترین و آزادترین کشور از لحاظ تفکر هستیم. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت : امروزه به دلیل ایستادگی و مقاومت 36 ساله ملت ایران ، از ابر قدرتها به شمار می رویم و نباید دست دوستی به سمت امریکا دراز کنیم و بعضی از آقایان به جای اینکه با دشمنان دشمن باشند ، با آنان به پیاده روی می روند و با مومنان دشمن می شوند و تمام فریادشان بر سر نیروهای انقلابی و زجر کشیده است. وی توانایی های نظام اسلامی را مهم دانست و گفت : در حال حاضر کشورما برخلاف تصور دشمن دارای دستگاه های سانتریفیوژ بسیاری است و در مسئله هسته ای نیز به موفقیت های فراوانی دست پیدا کرده است. سردار استاد حسینی همچنین در خصوص تحریم ها نیز گفت : تحریم ها و تهدیدات دشمنان موضوع تازه ای نیست و از همان ابتدای انقلاب با فشارهای اقتصادی همواره سعی در شکست ملت ایران را داشتند ولی ما ایستادگی کردیم و اجازه تصمیم گیری دشمنان برای ملت ایران را نمی دهیم.
وی گفت : انقلاب ما شاهد بسیاری از این دولتمردان بوده است ، اما تنها چیزی که باقی می ماند عزتمندی دولت هاست و ما نان با عزت می خواهیم . فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: امروز روز ولایت و رهبری است و روز ورود امام (ره) به خاک ایران می باشد و تنها موردی که می تواند این نظام را پابرجا نگاه دارد ، اطاعت از ولایت و رهبری است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود