15 بهمن 1393
شماره خبر: 137033

پیام رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت جشن بزرگ "فجر یاوران هلال" در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیام رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت جشن بزرگ "فجر یاوران هلال" در البرز


رئیس جمعیت هلال احمر کشور در پیامی به مناسبت جشن بزرگ "فجر یاوران هلال" در جمعیت هلال احمر البرز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در..
سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی ملت مظلوم تحت ستم رژیم منحوس پهلوی به وقوع پیوست.
متن پیام دکتر ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به این شرح است: بسمه تعالی ((با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا بویژه روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره)و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با سلام و درود به شما جوانان ، امدادگران ، داوطلبان و همکاران خدوم و زحمتکش جمعیت هلال احمر استان البرز «۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمررساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود. پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی ملت مظلوم تحت ستم رژیم منحوس پهلوی به وقوع پیوست. دهه فجر فرصت بازنگری ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اینکه چه بودیم و چه کردیم و چه می خواستیم و اکنون کجا هستیم ؟ لذا کمترین ثمره این انقلاب گشودن فصل جدید در تاریخ معاصر است . آیا احساس غرور و سربلندی نمی کنید که آئین و مکتب شما یعنی اسلام عزیز در دل میلیون ها انسان ناامید و سرخورده ،حیات تازه ای بخشیده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام امیدوار و خشنود هستند با آمدن امام ستم و ظلمت و تباهی رخت بربست و با پیروزی انقلاب، احساس بودن و استقلال خویش را بازیافتیم با آمدن امام تمامی امیدها و خوبی ها را دوباره بازیافتیم پس مبادا راه امام و کلام امام را فراموش کنیم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شک معجزه الهی بود که بدست معجزه گر ، مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را روشن نمود همه اعضای جمعیت هلال احمر باید بدانیم اگر امروز فجر آزادی،توسعه ، اقتدار ،احساس ایرانی بودن و احساس غرور داریم همه از امام است آن مرد بزرگ دیگر نیست ولی خدایش و یاور دیرینه اش آیت اله العظمی خامنه ای جهت تحقق آرمان هایش هنوز در بین ما هستند و وعده های الهی تغییر نمیکند حتی اگر بیش از هزار سال پیش وعده شده باشد وقتی گفته ((جاء الحق)) حتما ((زهق الباطل)) را دیده چون ((أن الباطل)) همیشه ((کان زهوقا)) است وقتی گفته (جاء نصرالله و الفتح)) حتما ((والفجر و لیال عشر)) را پیش بینی کرده است. امسال در حالی سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی را با هم جشن می گیریم که دستاوردهای فراوانی در جمعیت هلال‌احمر در زمینه‌های اجتماعی، امدادی و درمانی در طول ۳۶ سال گذشته داشته‌ایم و توانسته‌ایم در دنیا به عنوان یکی از برترین جمعیت‌های هلال‌احمر در زمینه امداد و نجات و کمک‌رسانی مطرح باشیم. بار دیگر با درود به روان پاک و مقدس شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و روح پرفتوح امام راحل (ره) سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز سی‌ وهفتمین طلیعه بهار آزادی و ایام الله دهه فجر را به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر تبریک و تهنیت عرض نموده و شکوفایی و سربلندی این مرز و بوم را با رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند سبحان مسئلت دارم.))

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود