21 بهمن 1393
شماره خبر: 137424

پرداخت حق فرانشيز تعرفه هاي غير بيمه اي مددجویان تحت حمایت كميته امداد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرداخت حق فرانشيز تعرفه هاي غير بيمه اي مددجویان تحت حمایت كميته امداد البرز


از ابتدای سال جاري تا کنون كميته امداد استان البرز رقمی بالغ بر 5/1 میلیارد ريال جهت هزينه هاي مددجويان اعم از پرداخت حق فرانشيز و تعرفه اي غير بيمه اي در سرفصل هاي فوق العاده پرداخت نموده است.
علي سالاركيا مدير كل کمیته امداد استان با بيان اين خبر گفت: اين خدمات شامل پرداخت هزينه هاي غير بيمه اي مددجويان اعم از فرانشيز ، اياب و ذهاب ، اسكان ، خدمات نقاهتگاهي، خريد لوازم و تجهيزات پزشكي بوده است. وي افزود: كميته امداد از بدو تشكيل و مطابق اساسنامه مصوب ارائه خدمات درماني به مددجويان تحت پوشش را در زمره ماموريتهاي محوله خود قرارداده است و تجارب موفقي كه از اين بخش از ماموريتها و مساعدتهاي قانوني بدست آورد. وي اظهار كرد : اين نهاد در راستاي قانون بيمه همگاني خدمات درماني ،‌ بيمه خدمات درماني اقشار نيازمند كه قانوناً به عهده امداد واگذار شده است را اجرا مي نمايد. اين مسئول افزود : بر اين اساس از طرفي با توجه به رسالت امداد در امر ياري رساني به محرومين مساعدتهاي درماني به افراد غير تحت پوشش نيز طبق ضوابط كمكهاي موردي درمان صورت مي پذيرد. سالاركيا از حمايت خيرين و نيكوكاران خبرداد و اظهار كرد : بخشی از اعتبارات هزينه شده در حوزه درمان از محل اعتبارات کمیته امداد و دولت و بخش ديگر از محل كمكهاي خيرين و نيكوكاران نوعدوست اين استان تامين مي‌شود .
وي تصريح كرد : براين اساس جهت امور غير بيمه اي و در صورتي كه هزينه‌هاي درماني مددجويان بيشتر از تعرفه دولتي باشد در صورت استحقاق ، مبلغي نیز به عنوان هزينه ويژه به مددجويان تعلق مي‌گيرد . مدير كل كميته امداد يادآور شد : هم اكنون بيش از 32 هزار نفر از مددجويان تحت پوشش زير چتر بيمه‌اي اين نهاد مقدس قرار دارند و از خدمات بهداشتي كميته امداد بهره‌مند مي‌باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود