21 بهمن 1393
شماره خبر: 137453

یکصد شهید دانشجو در استان البرز شناسایی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 یکصد شهید دانشجو در استان البرز شناسایی شدند


مدیرروابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرزگفت: امسال با تشکیل ستاد کنگره شهدای دانشجو، یکصد شهید دانشجو دراین استان شناسایی شده است.
'سید روح الله فضلی'ا افزود: تا پیش از تشکیل این ستاد، آمار اعلام شده شهدای دانشجوی استان حدود 40 شهید بود. وی اظهار داشت: امسال ستادهای کنگره شهدای دانشجو در سراسرکشور تشکیل شده که ریاست این ستاد ها برعهده روسای دانشگاه های بزرگ دولتی استان ها و دبیری ستاد با بسیج دانشجویی است. فضلی، یکی از اهداف تشکیل این ستادها در استان ها را برگزاری یادواره های شهدا دانشجو دانست و گفت: خوشبختانه از ابتدای تشکیل این ستاد شاهد همگرایی و تاثیر معنوی آن دربین دانشجویان بخصوص تشکل های دانشجویی غیرهمسو هستیم. وی ادامه داد: با فعالیت این ستاد در دو ماه گذشته 20 یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه های استان به صورت جداگانه برگزار شده است. فضلی ازساکنان استان البرز خواست برای ثبت اسامی شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس با بسیج دانشجویی استان از طریق دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها یا مرکز بسیج دانشجویی واقع در بلوار شهدای چهارصد دستگاه کرج، همکاری کنند. مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز درادامه به برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان البرز در روز یکشنبه 26 بهمن ماه اشاره کرد و افزود: این یادواره در سالن همایش های مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 13.30 با حضور خانواده این شهدا، دانشجویان و مسوولین برگزار می شود.
دیدار مسوولان با 25 خانواده شهید دانشجو درالبرز
فضلی در ادامه بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، اعضای بسیج دانشجویی به همراه جمعی از روسای دانشگاه ها، مدیرکل بنیاد شهید و فرمانده سپاه استان از 25 خانواده شهید دانشجو دیدار کردند. وی گفت: این دیدارها از ابتدای این دهه مبارک آغاز شده و با شناسایی بیشتر شهدا، این روند ادامه خواهد داشت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود