22 بهمن 1393
شماره خبر: 137468

جوانان کرج پرشورتر از گذشته وارد صحنه شده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جوانان کرج پرشورتر از گذشته وارد صحنه شده اند


اهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در کلانشهر کرج با جلوه های خاصی از جمله حضور پرشور جوانان در این مراسم با شکوه همراه شده است.
در این راهپیمایی ، نوجوانان و جوانان با در دست داشتن پلاکاردهای رنگارنگ ، شکوه و عظمت خاصی به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بخشیده اند.
امروز پلاکاردهای ˈمرگ بر اسراییلˈ بیش از سال های گذشته در مراسم راهپیمایی کرج خودنمایی می کند و قشرهای مختلف مردم با آگاهی از توطئه های رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی و ملت های مسلمان منطقه ، شعارهای کوبنده علیه این رژیم جعلی سردادند. همچنین بسیاری از راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون ˈ ما تا آخر ایستاده ایمˈ گوشه ای از اقتدار و شجاعت مثال زدنی ایرانی ها را به نمایش گذاشته اند.مردم ایران کوچک (البرز) امروز با شور و هیجان خاصی یوم الله 22 بهمن را گرامی داشتند وبا این حضور پرشور بار دیگر دشمنان اسلام را مایوس کردند.مردم البرز درزیر بارش باران به میدان آمدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل بار دیگر با رهبری معظم انقلاب تجدید پیمان کردند. مچنین در حاشیه راهپیمایی شهر کرج ، جمعیت هلال احمر با برپایی خیمه های امدادی به مردم خدمات دهی می کند.جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات و اعلام انزجار مردم از گروه های تروریستی و تکفیری در عراق و سوریه از جلوه های دیگر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کلانشهر میلیونی کرج است.خیابانهای منتهی به راهپیمایی این کلانشهر مملو از جمعیت پرشور و نشاط است .حضور جانبازان و ایثارگران از جلوه های دیدنی این همایش ملی است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود