23 بهمن 1393
شماره خبر: 137472

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بردهان یاوه گویان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بردهان یاوه گویان است


جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مشت محکمی بریاوه گویان است.
سید یوسف مولایی'در جمع راهپیمایی 22 بهمن شهرستان فردیس افزود: مردم بار دیگر با حضور خود نشان دادند که هرگز نظام و انقلاب و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.
وی اظهار کرد:هر چه از عمر انقلاب می گذرد، دستاوردهایش در دنیا گسترش پیدا می کند لیکن دشمنان هم برای نابودی آن با نقشه های جدید وارد عمل می شوند. مولایی گفت: در طول 36 سال گذشته نظام اسلامی همیشه همراه با تهدیدها و تحریم ها و فشار دشمنان مواجه شده اما همچنان با صلابت و با اقتدار و با اتکا به عناصر و نیروهای خودی و بدون وابستگی به کشورهای بیگانه در جهان می درخشد. جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکا اظهار داشت: نامه رهبری زمینه، بیداری در جهان غرب را فراهم کرد و دعوت از آنها به شناخت اسلام، توطئه و پروژه اسلام هراسی و شیعه هراسی را به چالش کشانده است، لذا بیداری اسلامی در جهان نشان دهنده حقانیت دین مبین اسلام است. مولایی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهم ترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: به رغم توطئه های استکباروافزایش تبلیغات رسانه ای در فضای مجازی و حقیقی اسلام در حال توسعه و گسترش است از این رو وحدت، ایمان و اطاعت از رهبری از جمله عواملی است که ایران را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرده است. وی افزود: انقلاب اسلامی با کمترین تبلیغ رسانه ای در جهان جایگاه خود را پیدا کرده و ملت ها را به بیداری در برابر زورگویان فراخوانده است . مردم شهرستان 600 هزار نفری فردیس امروز پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صحنه آمدند. این شهرستان در جنوب شرقی کرج قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود