25 بهمن 1393
شماره خبر: 137553

البرزی ها امسال گسترده تر در راهپیمایی سالگرد جشن انقلاب حاضرشدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرزی ها امسال گسترده تر در راهپیمایی سالگرد جشن انقلاب حاضرشدند


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مردم مومن و انقلابی استان البرز امسال گسترده تر از سالهای پیش در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند.
حجت الاسلام روحی یزدی با اشاره به حضور چشمگیر مردم البرز در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال گفت: مردم انقلابی و مومن این استان بار دیگر با حضور در راهپیمایی جشن سالگرد پیروزی انقلاب که در مقایسه با سال گذشته بیشتر بود، وقت شناسی و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند. وی با بیان اینکه حضور مردم نشان داد که از شعارها و اهداف انقلاب دست نمی کشند، گفت: درخت انقلاب با خون شهیدانی آبیاری شد که با ایثار و از خودگذشتگی از جانشان گذشتند تا بزرگترین انقلاب قرن به ثمر بنشیند. روحی یزدی افزود: سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی جشن گرفته شد که جمهوری اسلامی ایران از اوضاع منطقه ای و جهانی قوی برخوردار است.
مردم ایران در مذاکرات هسته ای از حقوق خود کوتاه نمی آیند
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایران مقتدر عامل ثبات خاورمیانه است، گفت: همه جهان این مهم را پذیرفته اند که تنها با حضور جمهوری اسلامی ایران مسائل منطقه خاتمه می یابد و ایران برای مسلمانان منطقه پشتوانه ای قوی است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به مذاکرات ۱+۵ گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که از اهداف و آرمان های خود نمی گذرند و از حقوق خود کوتاه نمی آیند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود