26 بهمن 1393
شماره خبر: 137632

عملکرد فرهنگی ندامتگاه فردیس در ایام جشن انقلاب و دهه فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

عملکرد فرهنگی ندامتگاه فردیس در ایام جشن انقلاب و دهه فجر


[b]احمد شربتی علایی مسئول فرهنگی ندامتگاه فردیس به تشریح عملکرد و اقدامات فرهنگی ندامتگاه فردیس پرداخت.[/b]
احمد شربتی علایی مسئول فرهنگی ندامتگاه فردیس گفت: در روز دوشنبه 13 بهمن، روز شاد و پرهيجاني براي مجموعه فرديس بود،مسئولين نداامتگاه فرديس در کار بسيار جالب و هيجان انگيزي انجام دادند.صفياري رئيس ندامتگاه با همکاری دیگر همکاران ، برنامه اي تحت عنوان جشن بادبادکها براي مددجويان کانون اصلاح و تربيت تهيه و تدارک ديدند.اين برنامه با شرکت مددجويان کانون اصلاح و تربيت ندامتگاه فرديس در ساعت 10 صبح شروع شد،چنان شور و شعفي بين مددجويان بود که گويي خودشان پرواز مي کنند.قبل ار اجراي جشن بادبادکها مسابقه دو انجام شد که هيجان برنامه را دو چندان کرد.اين برنامه که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار گرديد، با حضور مسئولين و عده اي از همکاران ندامتگاه فرديس برگزار شدهخ بود، که بسيار مورد توجه قرار گرفت. این مسئول ندامتگاه فردیس در ادامه تصریح کرد: مددجويان در غالب گروه 13 نفري بادبادکهايي را که خودشان ساخته بودند به پرواز درآوردند.با به پرواز درآمدن بادبادکها نشاط وشادي در چهره نوجوانان موج مي زد،انگار تمام اميد و آرزوهايشان را در بادبادک خلاصه کرده و آنرا به هوا فرستاده بودند که تداوم چنين حرکتهاي فرهنگي شادي را الزامي مي نمايد. شربتی علایی افزود: اين برنامه علاوه بر استقبال مددجويان کانون، با استقبال دور از انتظار کارکنان نيز مواجه شد که عکسهاي گرفته شده از اين جشن گوياي خوشحالي وصف ناپذير شرکت کنندگان در آن است. جشن مذکور پس از 2 ساعت در فضايي کاملاً صميمي پايان يافت و شرکت کنندگان با اميد برگزاري جشني ديگر محل برگزاري را ترک نمودند.
[b]شکوفه های لبخند فجر در فردیس [/b]
احمد شربتی علایی مسئول فرهنگی ندامتگاه فردیس با اشاره به مراسم جشنی در 14 بهمن 1393 در محل حسینیه ی ندامتگاه فردیس گفت: در این مراسم که از ساعت 9 صبح آغاز گردید گروه هنری متین در دو مرحله نخست برای مددجویان مرد و کانون و سپس برای مددجویان نسوان به اجرای برنامه پرداختند. این برنامه ها که شامل اجرای چند سرود،نمایش سایه بازی،مسابقه،طنز و تقلید صدا بود با استقبال بسیار خوب مددجویان مواجه شد و به یمن بهار انقلاب اسلامی و برنامه های متنوع گروه حرفه ای متین ، ندامتگاه فردیس با لبخندهای دلشکستگان که رها از دغدغه های روزمره از ته دل میخندیدند،شکوفه باران شد.
رایحه ی عطر شعر انقلاب در فردیس[/b]
مددجویان اندرزگاه نسوان ندامتگاه فردیس 18 بهمن 93 میزبان شاعران زن از شهرهای کرج و فردیس بودند. در این مراسم که در محل حسینیه ی ندامتگاه برگزار گردید، نخست ،علایی مسوول فرهنگی ندامتگاه در خصوص کارهای فرهنگی صحبت و میهمانان را با فعالیتهای فرهنگی در حال انجام آشنا کرد. سپس تعدادی از مددجویان شاعر شعرهایشان را که با مضامین انقلابی و آزاد بود خوانده و از سوی حاضران بسیار تشویق شدند. در ادامه پس از شعرخوانی حاج آقا ابراهیمی از کارکنان، نوبت به شاعران میهمان رسید که با خواندن شعرهایی حال و هوای دیگری به مراسم بخشیدند. مراسم با صحبت های عباسی، مسوول شعر و ادب حوزه ی هنری استان البرز پایان یافت و میهمانان در بازدیدی از اندرزگاه نسوان و نمایشگاه صنایع دستی نسوان با برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی این اندرزگاه بیشتر آشنا شدند.
[b]برگزاری ورزش باستانی زور خانه در ندامتگاه فردیس[/b]
به مناسبت ایام پر خیر و برکت دهه ی فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در راستای نشر فرهنگ فتوت و جوانمردی در میان مددجویان مراسم ورزش باستانی با همکاری هیئت پهلوانی زور خانه ای استان البرز در تاریخ 19 بهمن 93 در ندامتگاه فردیس برگزار گردید. پس از تلاوت قرآن مجید 29 نفر از باستانی کاران برای مددجویان به اجرای برنامه پرداختند . این مراسم که با استقبال بسیار خوب مددجویان مواجه شد، با شعرخوانی شاعران در مدح بزرگ پهلوان همه ی تاریخ مولا علی به پایان رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود