28 بهمن 1393
شماره خبر: 137784

خدا شناسی معیار یک کارآفرین موفق ساوجبلاغی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خدا شناسی معیار یک کارآفرین موفق ساوجبلاغی


فاطمه مدیر زارع از کشاورزان نمونه کشوری گفت: پشت کار و توکل به خدا می تواند از رمزهای موفقیت در جامعه باشد و افراد در صورت شکست نباید ناامید شوند چراکه شکست ابتدای موفقیت است.
فاطمه مدیرزارع از بانوان سرپرست خانوار و موفق استان البرز می باشد که حدود 19 سال به کار کشاورزی مشغول است که کار خود را با گندمکاری و جوکاری شروع کرده است.
این بانوی کارآفرین در خصوص پیشینه حرفه خود گفت : در سال 79 به عنوان کشاورز نمونه کشوری و در سال 80 به عنوان قارچ کار و ممدجوی نمونه معرفی شدم و در حال حاضر از سال 84 با احداث گلخانه در چهارباغ ساوجبلاغ به پرورش گلهای زینتی ، صیفی جات و سبزیجات می پردازم که زمینه اشتغال را برای بسیاری از زنان بی سرپرست و بد سرپرست ایجاد کرده ام. وی در ادامه به نقش بانوان ایرانی در عرصه های اقتصادی اشاره کرد و گفت : بانوان ایرانی می توانند با پشتکار کمر همت را بسته و حرفه مورد علاقه شان را شروع کنند و همچنین با سرمایه اندک و توکل به خدا برای توانایی هایشان ارزش قائل شده و موفق شوند. وی رمز موفقیت خود را پشت کار دانست و گفت : پشت کار و توکل به خدا می تواند از رمزهای موفقیت در جامعه باشد و افراد در صورت شکست نباید ناامید شوند چراکه شکست ابتدای موفقیت است. مدیر زارع به مشکلات موجود اشاره کرد و گفت : در شغل خود به مشکلات فراوانی از قبیل دریافت مجوز از ادارات و ارگان ها قرار گرفتم و پشت بسیاری از درهای بسته ماندم ولی اکثر این مشکلات را پشت سر گذاشته و به هیچ وجه تسلیم نشدم. این بانوی البرزی در ادامه گفت : معیار یک کارآفرین موفق خداشناسی است . افراد موفق هیچگاه چشم به مال دیگران ندارند و با خوش حسابی و مشتری مداری می توانند اعتبارات بسیاری در بین دیگر افراد جامعه کسب کنند. وی برگزاری نمایشگاه های استانی را مهم دانست و گفت : برگزاری نمایشگاه ها به منظور معرفی مشاغل بسیار خوب می باشد چرا که می توان با بسیاری از ارگان ها ارتباط برقرار کرد که این امر نیازمند اطلاع رسانی صحیح و درست در سطح شهر می باشد. وی در پایان از مسئولین خواست به محصولاتی که در استان البرز تولید می شود بهای بیشتری داده شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود