2 اسفند 1393
شماره خبر: 138014

تمامی راه‌های استان البرز باز است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تمامی راه‌های استان البرز باز است


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با توجه به بارش شدید برف که از شب گذشته در استان البرز آغاز شده است تمامی راه‌های این استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
ابوالفضل باقرنیا اظهار داشت: تمامی نیروهای راهداری این اداره کل در آماده باش کامل به سر می‌برند. وی تأکید کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی فعالی بر روی دریای مدیترانه مستقر است که امواج ناشی از آن به تناوب تا پایان هفته کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این مسئول تأکید کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور دمای استان البرز به زیر صفر درجه خواهد رسید. باقرنیا تصریح کرد: با توجه به بارش برف در جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد جاده‌ای توصیه می‌شود رانندگان تمهیدات لازم را برای عبور و مرور از محورهای کوهستانی فراهم کنند. وی ادامه داد: برای امروز شنبه کاهش محسوس دما تا کمینه منفی 7 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: همزمان با شروع برف در استان البرز 25 اکیپ راهداری فعالیت خود را برای کمک به هموطنان در محورهای مواصلاتی و کوهستانی آغاز کرده‌اند.
باقرنیا گفت: در محور کرج ـ چالوس کلیه راه‌های روستایی و اصلی به جز محور شمشک به دیزین باز و تردد در آن جریان دارد. وی در پایان از رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی به خصوص کرج ـ چالوس و طالقان را دارند خواست تجهیزات کامل (زنجیرچرخ ـ پتو و...)را به همراه داشته باشند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود