3 آبان 1391
شماره خبر: 13810

تقدیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اداره کل تعاون و کار البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 تقدیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اداره کل تعاون و کار البرز

سپیدار آنلاین: از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهت کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به دلیل کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد مورد تقدیر وزارتخانه قرار گرفت.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی پیامی از مدیر کل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به جهت کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی در میان دستگاههای اجرایی این استان تقدیر نمود. ابراهیم نظری جلالی در این پیام آورده: اهتمام جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل در خدمت رسانی مطلوب و بهینه به جامعه کار و تولید، بویژه کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد در میان دستگاههای اجرایی آن استان در سال 1390، درخور تقدیر است. لذا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجام شده، امیدوارم در جهت استمرار این روند که بی شک در عملکرد مثبت این اداره کل و رضایت ارباب رجوع و مخاطبان تاثیر بسزایی دارد، از تمامی ظرفیتهای موجود بهره کافی برده و با اقتباس از اصول عدالت محوری و مهرورزی به مردم شریف استان ، در اجرای وظایف محوله کوشا باشید. برای تمامی مدیران و کارکنان تلاشگر آن اداره کل در سطح استان از درگاه خداوند متعال ، توفیق استمرار خدمت رسانی توام با تکریم کارفرمایان و کارگران را در سایه ی توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت می نمایم. اداره کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در جشنواره شهید رجایی امسال در میان دستگاههای اجرایی استان موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد شدکه از سوی استاندار و مسئولان استان البرز نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
جلسه شورای قضایی استان البرز با حضور رئیس کل دادگستری و شورا برگزار شد
در این جلسه طرح مسائل و مشکلات مربوط به بودجه جاری دستگاه ها و وضعیت ساختار تشکیلات تفصیلی متناسب با نیاز دستگاهها و ارائه گزارش طرحهای الکترونیکی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز گفتگو و بررسی و مقرر شد با دعوت از استاندار البرز مشکلات بودجه ای و نیروی انسانی دستگاها بررسی و تصمیمات لازم حسب مورد اخذ و اجرا شود. همچنین از اجرای فرآیند های الکترونیکی ثبتی استان تقدیر و بر ضرورت جدی تغییر و بازنگری در وضعیت چارت سازمانی و نیروی انسانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تاکید شد. دوره آموزش دستور العمل پلمب گذاری وسایل توزین و سنجش مشمول استاندارد اجباری در مرکز تربیت مربی برگزار شد. دوره یکروزه آموزش دستور العمل پلمب گذاری وسایل توزین و سنجش مشمول استاندارد اجباری از طرف مرکز ملی اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران در مرکز تربیت مربی برگزار شد. مسئول آزمون دوره ای سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام این خبر افزود: دوره آموزش دستور العمل پلمب گذاری وسایل توزین و سنجش مشمول استاندارد اجباری در راستای عقد تفاهمنامه بین سازمان ملی استاندارد ایران با مرکز تربیت مربی با هدف آشنایی با نحوه پلمب گذاری و یکسان سازی در فرایند سامان دهی پلمب وسایل توزین سنجش برگزار شد. محمدرضا هاشمی افزود: این دوره برای مجریان آزمون دوره ای، تولید کنندگان وسایل توزین سبک و مسئولین اوزان و مقیاس های ادارات کل استاندارد استانها برگزار شد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود