16 مرداد 1391
شماره خبر: 9886

معاون جدید تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

معاون جدید تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز معرفی شد

سپیدار آنلاین: با تودیع علیرضا جوانمردی، محمد علی محمد به عنوان معاون جدید تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور کاوه حدادپور مدیرکل و جمعی از روسا و اعضای تعاونی ها و اتحادیه های وابسته به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از ظهر یکشنبه در کرج برگزار شد. در این آیین کاوه حدادپور،علیرضا جوانمردی را تودیع و محمد علی محمد را به عنوان معاون جدید تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز معرفی کرد. معاون جدید تعاون اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز در این آیین گفت: از 13 مورد عملکرد تعاونی این استان که سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت، 9 مورد خوب ارزیابی شده و سه مورد بقیه مانند بخش نظارتی و کارشناسی ضعیف بوده است.
محمد علی محمد افزود: بادی از تجربه های به دست آمده برای رفع کاستی ها و ضعفها و شکوفایی و رونق بیشتر این بخش مهم در اقتصاد کشور تلاش کرد. وی همچنین به تعاونگران نوید داد: برنامه هایی برای کاهش مشکلات تعاونگران و اتحادیه ها پیش بینی شده است حدادپور دراین آیین از زحمات جوانمردی قدردانی و برای علی محمد آرزوی توفیق کرد.



منبع: شبکه خبری البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود