13 اسفند 1393
شماره خبر: 138748

اعزام ٣٠٠ مددجوي سالمند به مشهد مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعزام ٣٠٠ مددجوي سالمند به مشهد مقدس


تعداد ٣٠٠ نفر از سالمندان تحت حمايت کمیته امداد با مساعدت خیرین و در قالب طرح حج فقرا به مرقد مطهر ثامن الحجج ، علی ابن موسی الرضا (ع) اعزام شدند .
علي سالاركيا مديركل كميته امداد استان با بيان اين خبر اظهار كرد : فقط مددجویان مرد سالمند به این سفر زیارتی اعزام شدند و برخی از آنها نیز تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده بودند. وي با بیان اینکه ایجاد روحیه معنوی و تقویت بنیه دینی از جمله اهداف اعزام سالمندان تحت حمايت به این سفر مي باشد ، تصريح كرد : اولویت اعزام به مشهد مقدس برای کسانی بوده است که ناتوان ، بیمار و یا اولین بارشان باشد. اين مسئول گفت : این سالمندان به مدت پنج روز و با همکاری كميته امداد و خيرين به مشهد مقدس اعزام شدند .
وي بيان كرد : کمیته امداد استان البرز با اجرای طرح حج فقرا اقدام به اعزام مددجویان این نهاد به مشهد مقدس می نماید. سالاركيا با اشاره به طرح حج فقرا افزود : طرح حج فقرا یکی از طرح های کمیته امداد است و مطابق آن ، نیازمندانی که کمتر موفق شده اند به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند ، در قالب این طرح وبا مساعدت نیکوکاران به مشهد مقدس اعزام می گردند . سالاركيا خاطرنشان كرد : همزمان با اعزام مددجویان کمیته امداد به حج فقرا و در طول این سفر زيارتي برنامه های مختلفی برای مددجویان سالمند اجرا می شود .
وی با اشاره به حمایت های همیشگی خیران استان البرز افزود : بحمدلله مردم نوعدوست استان در تمام شرایط ، حامی مددجویان کمیته امداد هستند و امیدواریم این همکاری ها در آینده نیز تداوم یابد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود