13 اسفند 1393
شماره خبر: 138760

راه شهدا را با اقتدار ادامه خواهیم داد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راه شهدا را با اقتدار ادامه خواهیم داد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البر، گفت: شهدا با عزت نفس برای پاسداری ازخاک ایران جنگیدند و ما راه این عزیزان را با اقتدار ادامه می دهیم.
سردار علی استاد حسینی روز چهارشنبه دردومین یادواره 136 سردار شهید تدارکات در سالن شهدای سپاه کرج افزود: امروز به برکت این یادواره ها بوی عطر شهیدان درفضای کشور می پیچد و این فضای معنوی نسل سوم وچهارم انقلاب آن را استشمام می کنند. وی با اشاره به اینکه شهدا با جانفشانی نقش بزرگی درهشت سال دفاع مقدس داشتند، اظهارکرد: به برکت خون شهدا امروز عزتمند زندگی می کنیم و به عنوان یک قدرت جهانی در دنیا می درخشیم. استاد حسینی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان جبهه حق پیشتاززمینه ظهورحضرت ولی عصر (عج ) است و این پیشتازی از برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است. وی بیان داشت: عظمتی که این دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس به وجودآوردند با باهیچ کار دیگری برابری نمی کند و هرقدر بتوانیم حماسه رشادت ها و فداکاریهای شهیدان را به جوانان انتقال دهیم، بازهم حرف های ناگفته فراوانی باقی می ماند. وی افزود:راهی که شهدا رفتند، همانا پا گذاشتن در مسیر ایثار، تفکر، ایمان، کمال و رسیدن به معبود بود که البته قدم نهادن درچنین مسیری، لیاقت می خواهد و اگر هر کدام از ما بتوانیم ذره ای از راه آن بزرگواران را ادامه دهیم بازهم معنا و مفهوم سختی هایی را که شهیدان در این راه متحمل شدند، درک نخواهیم کرد.
وی با اشاره به توانمندی های جوانان ایرانی گفت: تبدیل تهدیدها به فرصت یکی ازبرکات مهم درکشور است وهمین ویژگی است که امروزآمریکا را به خاک ذلت نشانده است.
این فرمانده گفت:آمریکا با استفاده ازسلاح های نظامی واقدامات تاکتیکی، بسیاری ازکشورهای جهان را در سالهای اخیر تحت سلطه خوددر آورده اما در برابر تفکر بسیجی ناتوان شده و هیچ راهکاری برای مقابله با این تفکرنمی یابد. استاد حسینی اظهار داشت : آمریکا در36 سال گذشته همواره علیه کشورمان،دست به توطئه زده که همگی آنها، بدون نتیجه بوده است و می توان گفت که تفکر و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است که دشمن را در برابر ما ناتوان ساخته است. وی افزود: امروز، ایران اسلامی در سایه رهبری فرمانده کل قوا و تلاش و ازخود گذشتگی فرزندان مومن و انقلابی خود ، مرزهای پیشرفت و اقتدار رادر تمام عرصه ها در نوردیده و به یک کشورقدرتمند از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی تبدیل شده است . وی گفت : مسوولان می توانند این عزتمندی شهدا را سرلوحه کارخود قراردهند و بدانند که آمریکا اگرامروز درحال ضعف و ناتوانی است به واسطه افزایش قدرت معنوی انقلاب اسلامی در جهان است. استاد حسینی با اشاره به تهدیدهای توخالی آمریکا علیه کشورمان ، اظهار داشت: ما باید ایثار، شهادت ، عزت و مردانگی را حفظ کنیم و زیربار زور وذلت دشمن نرویم . یادواره 136 فرمانده شهید تدارکات سپاه استان البرز با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در سالن شهدای سپاه کرج برگزار شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود