13 اسفند 1393
شماره خبر: 138783

باشگاه مجازی مهارتی فعالیتی برای فرصت برابر آموزشی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

باشگاه مجازی مهارتی فعالیتی برای فرصت برابر آموزشی است


مدیر کل آموزش فنی و حرفه استان البرز گفت: با راه اندازی باشگاه «آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید» مهارت آموزان البرز می توانند با نام نویسی در این سامانه از فرصت های آموزشی استفاده کنند.
حسن عزیزی درباره فعالیت باشگاه آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید گفت: سازمان آموزش فنی وحرفه ای با توجه به تغييرات فناوری و به ويژه فناوری اطلاعات، روشهای نوين آموزشی را مبتنی بر فضای مجازی و به ويژه فرصتهای شبكه سازی در فضای مجازی و بهره گيری از ابزارهای نوين فناوری اطلاعات طراحی کرده است. وی افزود: كارآفرينی دانش بنيان، ارتقای سطح آگاهی جامعه و فرهنگ عمومی پيرامون مهارت آموزی و كسب فرصتهای شغلی مبتنی بر كسب مهارت و بسترسازی دسترسی عمومی به آموزشهای مهارتی و سبك زندگی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بهره گيری از فضای مجازی از مهم ترين اهداف راه اندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و يادگيری دانش بنيان اميد هستند.
عزیزی با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با عقد تفاهم نامه همكاری با مركز پژوهشی فناوری و سبك زندگی دانشگاه صنعتی شريف و مجتمع رهروان دانشگاه تهران یادآور شد: بسترهای ايجاد باشگاه مجازی اميد؛ "آموزش مهارت و يادگيری دانش بنيان" را به منظور ارائه خدمات آموزشی، كارآفرينی و اشتغال دانش بنيان فراهم کرده و به زودی از آن رونمايی می كند. مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز افزود: در باشگاه مجازی اميد، آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد تحت پوشش سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور آموزشهای فنی و حرفه ای را براساس 5 هزار استاندارد آموزشی اين سازمان در حوزه های صنعت، خدمات، كشاورزی، فرهنگ و هنر، فناوريهای پيشرفته و مديريت و كارآفرينی به صورت مجازی آموزش می دهند. عزیزی ا‌ظهار داشت: استفاده از محتواهای آموزش مجازی شامل كتاب الكترونيكی، مالتی مديا، فيلم و ... و حضور در كلاس درس به صورت مجازی و تعامل با مربی در ساعاتی مشخص از روش های آموزش در باشگاه مجازی اميد است. وی اظهار داشت: كارآموزان دوره های آموزش فنی و حرفه ای، مديران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، مربيان آموزشهای فنی و حرفه ای، كاركنان دولت، دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهها، زنان خانه دار و عموم مردم از مخاطبان آموزش های باشگاه مجازی اميد هستند. این مسئول در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز یادآور شد: سامانه آموزشهای مهارتی مجازی، سامانه آموزش كاركنان دولت، كلينيك مشاوره، سامانه فروش محصولات مهارت آموختگان از سامانه ها و امكانات باشگاه مجازی اميد است. عزیزی در پایان گفت: بسته كارتهای اعتباری اميد شامل سيم كارت رايتل با 10هزار دقيقه مكالمه و 5 هزار پيامك رايگان، كارتهايی اعتباری كارآفرينی، آموزش مهارتی، آموزش و سهام بورس، شهروندی، مشاوره، خانواده، بيمه، سلامت، رفاهی و... است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود