دوره آموزشی مدیریت رفتار با مشتری در واحد های اقامتی البرز
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی

احمد ترکاشوند، معاون گردشگری اداره کل از برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری(CRM) ویژه شاغلین تأسیسات اقامتی و پذیرایی استان در راستای اجرای طرح توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در بخش دولتی و خصوصی گردشگری خبر داد.
بنابر اظهارات این مقام مسئول این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح کیفیت فعالیت نیروی انسانی شاغل در تأسیسات اقامتی و پذیرایی استان به مدت 16 ساعت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 13/12/93 و 14/12/93 در محل موسسه آموزش گردشگری اورانوس نصیری برگزار گردید. از سرفصل های آموزشی این دوره می بایست به موارد ذیل اشاره نمود: - عوامل جذب مشتریان و جلب اعتماد آنان - فروش و خدمات فروش به مشتریان در گردشگری - آشنایی با مدیریت کیفیت خدمات مشتری درگردشگری - آشنایی با انتظارات مشتریان در گردشگری - مدیریت مهمان نوازی و توجه به مشتری در گردشگری - نظارت بر سطح رضایت مشتری و چگونگی جلب رضایت در صنعت گردشگری