18 اسفند 1393
شماره خبر: 139045

سومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در البرز دایر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در البرز دایر شد


سومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از امروز/دوشنبه به مدت سه روز در مرکز آموزشی علمی کاربردی کارخانه قند کرج گشایش یافت.
دستاوردهای پژوهشی و کارآفرینی دانشجویان، فارغ التحصیلان و مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی استان البرز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. موضوع این نمایشگاه، زمینه سازی موثر برای توسعه اشتغال زایی و کارآفرینی با تاکید بر جهاد اقتصادی، پیوند میان دانشگاه با صنعت، هنر، خدمات و کشاورزی با توجه به مقتضیات منطقه ای و استانی و همچنین شناسایی فرصت های شغلی استان است. این نمایشگاه شامل بخش های اجرایی نظیر کارگاه های آموزشی کارآفرینی، کلینیک اشتغال و کارآفرینی، معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار، نمایشگاه عکس و مولتی مدیا مشاغل استان، معرفی رشته ها و مشاغل قابل احراز و همچنین نمایشگاهی از مشاغل خانگی و بومی است.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به کرج چهارراه کارخانه قند، بلوار شهید فهمیده(خیابان زکریای رازی) مرکز علمی کاربردی کارخانه قند مراجعه کنند. زمان بازدید از این نمایشگاه ساعت 10 صبح لغایت 19 تعیین شده است. در آیین گشایش این نمایشگاه مسوولان استانی و روسای مراکز علمی کاربردی استان البرز و دانشجویان و اساتید حضورداشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود