23 اسفند 1393
شماره خبر: 139304

برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اداره کل منابع طبیعی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری  جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اداره کل منابع طبیعی البرز


جلسه ی شورای حفظ حقوق بیت المال در مرکز آموزش دکتر جوانشیر با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز , دادستان عمومی و انقلاب کرج, فرماندهی انتظامی استان, جمعی از مدیران کل و معاونین ستادی سازمان ها و ادارات کل برگزار شد.
در ابتدای مراسم عملکرد سالانه یگان های حفاظت منابع طبیعی سطح استان و ادارات حقوقی در خصوص پرونده های قضایی متشکله و منجر به رای توسط فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، سرهنگ اردشیر جابری،ارائه گردید. پس از آن مهندس حسین میررجبی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان البرز، از همکاری پرسنل قوه قضاییه استان البرز بخصوص دادستان های استان، در اجرای احکام و آرائ صادره در جهت حفظ حقوق بیت المال و انفال حکومت اسلامی تقدیر و تشکر به عمل آورند. در ادامه جلسه, ریاست کل دادگستری استان البرز آقای مهدوی راد در خصوص اهمیت حفظ و حراست از انفال و اموال حکومت اسلامی، بالاخص منابع طبیعی، مطالبی را بیان کردند. در ادامه، جلسه با صحبت های دادستان عمومی و انقلاب کرج، شا کرمی، دنبال شد. پس از آن حضار در خصوص پیگیری مصوبات جلسه قبلی شورای حفظ حقوق بیت المال گزارش ارائه کردند .
در خاتمه رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر و تشکر ازعملکرد تمامی دستگاههای مربوطه در سال 93 با تاکید بر حضور قضات کشیک به منظور همکاری با دستگاههای اجرایی در طول تعطیلات نوروزی سخنان خود را به پایان رساندند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود