25 اسفند 1393
شماره خبر: 139409

همه باید در برگزاری اردوهای جهادی کمک کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همه باید در برگزاری اردوهای جهادی کمک کنند


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز باانتقاد از بی توجهی دولتمردان به برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور گفت: این اردوها تنها متعلق به سپاه نیست و مسئولان دولتی هم باید کمک کنند.
سردار علی استاد حسینی در نشست خبری راهیان نور و اردوهای جهادی که برگزار شد، این اردوها را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن خواند و گفت: دشمن با توطئه های مختلف درصدد است ارزش های دفاع مقدس را از بین ببرد و نسل جوان را از این ارزشها بیگانه کند اما برگزاری اردوهای راهیان نور حرکتی در مقابل این اقدام دشمن و سبب آشنایی نسل دوم و سوم انقلاب با ایثارگری های نسل اول انقلاب است. وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور و ساماندهی جمعیت زیادی که در این اردوها حضور می یابند همواره با کمک دولتمردان و دستگاه ها انجام می شد، تصریح کرد: در دو سال اخیر دولتمردان به ویژه در البرز توجهی به این امر نداشته و هیچ کمکی نکردند. این در حالیست که در سایر استانها جلساتی در این باره برگزار می شود. وی افزود: انتظار این است اگر امکان کمک مالی نیست دست کم زبانی به برگزاری این اردوها کمک کنند. معتقدم این بی توجهی مسئولان دولتی به مسئله راهیان نور به علت بی اعتقادی آنها به این موضوع است. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز وضعیت اردوهای جهادی را نیز مشابه اردوهای راهیان نور اعلام کرد و گفت: در این باره نامه هایی برای استاندار ارسال شد اما حتی یک جلسه هم با موضوع اردوهای جهادی برگزار نشد. استاد حسینی از همکاری شهرداری، شورای شهر و آموزش و پرورش در موضوع راهیان نور و اردوهای جهادی قدردانی کرد و یادآور شد: در سال جاری در قالب اردوی راهیان نور، مردم را به دو جبهه کردستان و جنوب اعزام کردیم. فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه این کار با همراهی و همت بچه های حزب الهی انجام شد، تاکید کرد: چه مسئولان همراهی کنند و چه نکنند اما اردوهای جهادی و راهیان نور همه ساله برگزار خواهد شد و این راه نورانی که شهدا روشن کرده اند، ادامه خواهد داشت.
45 گروه جهادی به مناطق مورد نیاز درون و برون استان اعزام شد
این مسئول در ادامه سخنانش حضور رهبری در اردوهای راهیان نور را نشانه ای بر مثبت بودن این اردوها دانست و گفت: این اردوها تنها متعلق به سپاه نیست و مسئولان دولتی نیز باید به آن کمک کنند. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از اعزام 45 گروه جهادی با حضور دو هزار و 300 نفر به مناطق مورد نیاز خبر داد و افرود: 32 گروه جهادی در خارج استان و 13 گروه جهادی نیز در داخل استان به هموطنان خدمات رسانی کردند. به گفته استاد حسینی در صورت همراهی مسئولان، می توان 100 هزار نفر را به اردوی راهیان نور اعزام کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود