11 فروردین 1394
شماره خبر: 139615

جاده کرج - چالوس پاکسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جاده کرج - چالوس پاکسازی شد


رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به ریزش کوه در محور در جاده کرج- چالوس در شامگاه دوشنبه گفت : این مسیر پاکسازی و تردد خودروها در آن در حال انجام است .
سرهنگ رضا اکبری افزود: ریزش کوه در ساعت 22 شامگاه دوشنبه به دلیل بارش شدید باران در کیلومتر 10 محدوده سرودار رخ داد و با توجه به اینکه این محور دارای بار ترافیک سنگین بود جاده از شمال به جنوب مسدود شد. وی اضافه کرد: مرحله دوم ریزش کوه درساعت چهارصبح امروز سه شنبه در محدوده نساء بر روی یک دستگاه پیکان وانت نیز صورت گرفت که خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی دربرنداشت. اکبری خاطرنشان کرد که با تلاش مامورا راهداری و پلیس راه ساعت 4:30 دقیقه صبح مسیر پاکسازی شد و تردد در آن در حال انجام است. وی از رانندگان خواست با توجه به بارشهای پیش بینی شده در روزهای آینده از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا ساعت سفر را طوری تنظیم کنند که به روزهای پایانی نرسد.
ریزش سنگ از کوه در کرج سه مصدوم برجای گذاشت
معاون فوریتهای پزشکی استان البرز نیز در خصوص ریزش شب گذشته کوه در جاده کرج - چالوس به ایرنا گفت: ریزش سنگ از کوه در تونل 9 جاده کرج - چالوس سه مصدوم بر جای گذاشت. ارش رحمتی افزود: مصدومان یک مرد و دو نفر زن بودند که در پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل حادثه به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند . وی تصریح کرد: انتقال مصدومان این حادثه در جاده پرتردد چالوس با مشکلاتی همراه بود که خوشبختانه ماموران اورژانس توانستند به موقع آنان را به بیمارستان انتقال دهند . این حادثه سومین حادثه ریزش سنگ از کوه در سال 94 است که در جاده پرتردد و مهم چالوس کرج رخ می دهد . جاده کرج - چالوس دارای 150 کیلومتر راه است که نیمی از آن در استان البرز قراردارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود