24 فروردین 1394
شماره خبر: 140212

طرح جمع‌آوری و پاکسازی لباس "تاناکورا" در البرز اجرا می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح جمع‌آوری و پاکسازی لباس "تاناکورا" در البرز اجرا می‌شود


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه طرح پاکسازی و جمع‌آوری مراکز عرضه لباس "تاناکورا" از برنامه‌های در دستور کار سال گذشته تعزیرات البرز بود، گفت: این طرح به صورت جدی در سال جاری ادامه پیدا می‌کند.
علی اکبر مختاری در جلسه کمیسیون پیشگیری و ساماندهی مبارزه با قاچاق کالا که در محل سالن شهدای دولت استاداری البرز با حضور معاون استاندار البرز و فرمانداران برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته 522 فقره پرونده وارد مجموعه تعزیرات حکومتی استان البرز شده است. وی با بیان اینکه در سال 93 نسبت به سال 92 با رشد 10 درصدی پرونده‌ها رو‌به رو بودیم، افزود: تنها یک درصد از پرونده‌های کل کشور مربوط به استان البرز است. مختاری با اشاره به اینکه در سال 93 رتبه 7 کشوری در بحث مباره با قاچاق به استان البرز اختصاص پیدا کرد، گفت: 825 پرونده در حوزه قاچاق سوخت وارد مجموعه تعزیرات حکومتی البرز شده است. مدیرکل تعزیرات البرز با بیان اینکه حاصل محکومیت صادر شده در حوزه قاچاق در سطح استان البرز 3 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: یک میلیارد تومان از این میزان وصول و به خزانه واریز شده و در این بین 8 نفر نیز زندانی شدند.
وی با تاکید بر اینکه 3 میلیارد تومان محکومیت پرونده‌های سوختی استان البرز بوده است، تصریح کرد: 7 نفر از مجرمین پرونده‌های سوختی به زندان منتقل شدند. وی با اشاره به اینکه در بحث اجرای احکام پرونده‌های تعزیرات حکومتی رتبه اول کشور را به دست آوردیم، بیان کرد: خوشبختانه توانستیم پرونده‌های سوختی و قاچاق کالا را به سرانجام برسانیم.
مختاری به اشاره به اینکه مدت زمان صرف شده برای صدور حکم پرونده‌های قاچاق در تعزیرات 22 روز است، خاطرنشان کرد: متوسط رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در کشور 30 روز تعیین شده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با بیان اینکه پاکسازی بازار مطهری از سیگار قاچاق سال گذشته اجرایی شد، گفت: 20 پرونده تخلف در این حوزه تشکیل و از 70 واحد صنفی بازرسی به عمل آمد. وی با بیان اینکه پاکسازی و جمع‌آوری لباس "تاناکورا"ی استان از دیگر برنامه‌های در دستور کار سال گذشته بود، اظهار داشت: این طرح به صورت جدی در سال جدید ادامه پیدا می‌کند. مختاری با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با قاچاق کالا، گفت: این امر لازمه و زیربنای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است. وی با بیان اینکه قاچاق در قانون به عنوان جرم اقتصادی مطرح شده است، تصریح کرد: این جرم در استان البرز جرم امنیتی محسوب می‌شود که یک آسیب به شمار می‌آید.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود