26 فروردین 1394
شماره خبر: 140343

کارگروه ویژه مجمع خیرین سلامت در البرز راه‌اندازی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کارگروه ویژه مجمع خیرین سلامت در البرز راه‌اندازی شود


نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: مجمع خیرین سلامت باید نسبت به راه‌اندازی کارگروه ویژه به منظور بررسی مسائل مختلف حوزه بهداشت و درمان اهتمام داشته باشد.
آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی در جلسه مجمع خیرین استان البرز که صبح امروز در محل دفتر امام جمعه کرج با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه باید در راستای ترویج امر خیر در حوزه سلامت تلاش کرد، اظهار داشت: علی‌رغم وجود افراد قدر در این مجمع اما کارهای بزرگی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت صورت نگرفته است. وی با اشاره به وضعیت بحرانی استان البرز در حوزه سلامت، افزود: با توجه به شناخت کافی که از استان داریم باید با فعالیت و تلاش مضاعف در جهت بهبود شرایط کنونی قدم برداشت. امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه نباید برگزاری این دسته از جلسات تنها به دید و بازدید و رفت وآمد مدیران مسئولان مربوطه ختم شود، خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود نیروهای قوی خروجی مناسبی از جلسات حاصل نشده شده است. نماینده‌ ولی‌فقیه در البرز با تاکید براینکه برای اجرا شدن هر چه بهتر امور باید چشم‌انداز درستی برای مجمع تبیین شود، گفت: مجمع خیرین سلامت باید نسبت به راه‌اندازی کارگروه ویژه به منظور بررسی مسائل مختلف حوزه بهداشت ودرمان اهتمام داشته باشد.
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه باید با اولویت‌سنجی و آشنایی با نیاز اولیه استان در بخش سلامت، بهداشت و درمان اقدامات لازم صورت گیرد، بیان کرد: باید برآیند نیروها به سمت جلو باشد و از موازی کاری جلوگیری کرد. وی با اشاره به اینکه نباید همانند منشور عمل کرد، اظهار داشت: وجود ترکیب و کادر قوی در این مجمع آینده روشنی را برای استان البرز در امر بهداشت و سلامت رقم‌ می‌زند. وی با بیان اینکه بحث پیشگیری حائز اهمیت‌تر از درمان و تامین مسائل سخت‌افزاری است، تصریح کرد: باید اقداماتی در جهت رفع و دفع بیماری نیز صورت گیرد. نماینده‌ ولی‌فقیه در البرز با بیان اینکه مجمع خیرین البرز می‌تواند همکاری خوبی با مجمع عاشورائیان که در بخش نرم‌افزای بهداشت و درمان فعالیت می‌کند داشته باشد، خاطرنشان کرد: مجموعه بهداشت و درمان استان باید با برنامه‌ریزی و کدگذاری شده عمل کند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود