1 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140672

پاسداران، مدافع راستین ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پاسداران، مدافع راستین ارزشهای انقلاب اسلامی هستند


امام جمعه شهرستان فردیس با گرامیداشت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پاسداران مدافع راستین آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنارارتش، بسیج و سایرنیروهای مسلح از کیان کشور و ارزش های انقلاب اسلامی ملت اسلامی دفاع می کند. وی گفت: حضور حماسی نیروهای سپاهی در صحنه های حساس انقلاب و کشور در 36 سال گذشته تاکنون با ایجاد امنیت و آرامش برای میهن اسلامی همراه بوده است.
امام جمعه شهرستان فردیس ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی نیز سپاه نقش موثری در سازندگی و محرومیت زدایی در نقاط مختلف میهن اسلامی ایفا کرده است به طوری که در صحنه های مختلف و در هر زمانی که نیاز باشد با اقتدار در صحنه حاضر می شود. ایمانی افزود: سپاه پاسداران برای خلق حماسه های بزرگ ، برای همیشه کشور را در مقابل حوادث مختلف بیمه کرد. وی اظهار داشت: حرکت حماسی فرزندان ایران اسلامی در نیروهای مسلح موجب شد تا دشمنان نتوانند خیال تعرض به کشورمان را در ذهن خود پرورش دهند. امام جمعه شهرستان فردیس گفت:امروز سپاه در جنگ نرم در برابر هجمه های دشمنان انقلاب با قدرت تمام ایستادگی می کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود