8 آبان 1391
شماره خبر: 14084

بیش از هزار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در البرز دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بیش از هزار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در البرز دستگیر شدند

سپیدار آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری بیش از هزار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در استان خبر داد.
علیرضا صالحی در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز توزیع کنندگان مواد مخدر در استان شناسایی و طی عملیات‌هایی دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در این راستا 33 قاچاقچی، 930 توزیع کننده و 95 نگهدارنده مواد مخدر در استان دستگیر شدند. صالحی تأکید کرد: این تعداد توزیع کننده در راستای طرح‌های پاکسازی مناطق جرم‌خیز و در کنترل محورهای مواصلاتی دستگیر شده‌اند. وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و ناامن کنندگان محیط به صورت مداوم در استان ادامه دارد و مأموران با اقتدار به مقابله و مبارزه با این افراد خواهند پرداخت.
کشف 171 کیلوگرم انواع مواد مخدر در البرز
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود از کشف 171 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد. صالحی افزود: این میزان مواد مخدر طی یک ماه گذشته در استان کشف و ضبط شده است. به گفته وی، از مجموع این کشفیات 114 کیلوگرم حشیش و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.
دستگیری دو کلاهبردار در البرز
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری دو کلاهبردار در این استان اشاره کرد و گفت: دو فرد کلاهبردار به نام‌های حامد و فردین که در یکی از استان‌های کشور در زندان به سر می‌بردند با ترفندهای مختلف از داخل زندان از مردم کلاهبرداری می‌کردند. صالحی افزود: این افراد در داخل زندان با شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف ارتباط داشته و افراد ساده لوح را فریب می‌دادند و از طریق خودپرداز بانک‌ها مبالغی را از آنها دریافت می‌کردند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود