5 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140864

مخابرات ساوجبلاغ رتبه اول خدمات دهی به شهروندان را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مخابرات ساوجبلاغ رتبه اول خدمات دهی به شهروندان را کسب کرد


رئیس اداره مخابرات شهرستان ساوجبلاغ گفت: اداره مخابرات ساوجبلاغ توانست رتبه اول خدمات دهی به شهروندان را در سطح شهرستان کسب کند.
حمید الله خزائی با بیان اینکه شهرستان ساوجبلاغ از ایده های مطلوب مخابراتی فاصله هایی دارد گفت: بسیاری از مشکلات با مسئولان و مدیران در سال گذشته برطرف شد.
وی به مشکلات مخابراتی شهر چهارباغ و همچنین ملک آباد و روستاهای سنقر آباد و اغشت، اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از قطع ارتباط تلفنی به دلیل کابل کشی هوایی موجود در روستای باغبان کلاه، سه هزار متر حفاري انجام و فیبر نوری و تجهيزات آن نصب شده است. رییس اداره مخابرات شهرستان ساوجبلاغ گفت: همه روستاهای شهرستان از تلفن و سیستم اینترنتی «ای دی اس ال» بهرمند هستند. وي از برنامه اين اداره براي ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه براي روستای سپيدارك در بخش مركزي خبر داد و گفت: به محض دريافت اعتبارات لازم، اين روستا از خدمات شبكه تلفن بهره مند خواهند شد.
۸۰ هزار شماره تلفن در ساوجبلاغ فعال است
این مسئول با اشاره به توسعه شهر جدید هشتگرد، گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار تلفن را توسعه داده و سوئیچ جدید نیز افتتاح شده است و آمادگی لازم برای واگذاری تلفن به متقاضیان در شهر جدید هشتگرد وجود دارد. خزائی گفت: در حال حاضر ۸۰ هزار شماره تلفن فعال در شهرستان وجود دارد و پیش بینی ما برای سال ٩٤ این است که خدمات مخابراتی شهرستان را توسعه داده و امید است تا اواسط سال جاری هیچگونه مشکل مخابراتی در سطح شهرستان وجود نداشته باشد. خزائی در پایان با معرفی دو شبکه مخابراتی ۱۸۱۸ و سیستم ۲۰۱۱۷ گفت: عمده ترین مشکل مردم ساوجبلاغ عدم پرداخت قبوض به صورت تلفنی بود که این مهم پس از هماهنگی با اداره پست، سیستم۱۸۱۸ را تعبیه کرده ایم که با استفاده از تلفن ثابت و در هر زمان و مکان مبلغ قبض هم قابل مشاهده و هم قابل پرداخت است. وی در پایان گفت: مشترکان می توانند در هر زمانی چنانکه تلفن آنها مشکل حقوقی و پرداخت بدهی نداشته باشد باتلفن ۲۰۱۱۷ تماس گرفته و با اعلام شماره خود مشکل قطعی تلفن خود را گزارش کنند تا ماموران مخابرات در اسرع وقت نسبت به حل مشکل آنان اقدامات لازم را انجام دهند

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود