5 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140926

امکان ارسال پیامک اینترنتی مشترکین تلفن ثابت با پیش‌شماره ۰۲۶ فراهم شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امکان ارسال پیامک اینترنتی مشترکین تلفن ثابت با پیش‌شماره ۰۲۶ فراهم شد


شرکت ارایه‌کننده سرویس پیامک شماره تلفن ثابت که تاکنون این سرویس را برای مشترکین تهرانی و با پیش‌شماره ۰۲۱ فعال می‌کرد، به تازگی امکان ارسال پیامک اینترنتی مشترکین تلفن ثابت را برای شهروندان استان البرز و با پیش‌شماره ۰۲۶ نیز فراهم کرده است.
مشترکین تلفن ثابت استان البرز از این پس می‌توانند برای فعال‌سازی اعتباری سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت خود و دریافت سامانه ارسال و دریافت پیامک، از طریق ثبت‌نام در سایتAsanak.ir ، پس از طی حداکثر یک روز کاری، از امکانات این سرویس بهره‌مند شوند. سرویس ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت، این امکان را در اختیار مشترکان تلفن ثابت استان البرز قرار می‌دهد تا با شماره تلفن ثابت خود و با پیش‌شماره ۰۲۶، در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر کجای دنیا از طریق سامانه آسانک ارسال و دریافت پیامک داشته باشند. از مزایای این سامانه می‌توان به سرعت و کیفیت بسیار بالای ارسال، عدم اشغال شدن خط تلفن، پاسخگوی خودکار پیامکی (Auto reply)، بانک اطلاعاتی شماره‌های اصناف، ارایه وب سرویس (API)، سرویس ارسال پیامک به ایمیل (sms2email) و ارسال ایمیل به پیامک (email2sms)، فعال‌سازی همزمان چند شماره روی یک پنل، گزارش‌گیری آنلاین گرافیکی، دفترچه تلفن و خرید اعتبار آنلاین پیامک اشاره کرد. باتوجه به گسترده شدن پیام‌های تبلیغاتی، اکثر مشترکین تلفن همراه به محض دریافت پیامک به ویژه از پیش شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و یا ۳۰۰۰، قبل از دیدن محتوای پیام، آن را پاک می‌کنند، این درحالی است که ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت موجب اعتبار و هویت‌دار شدن پیام ارسالی شده و حتی در مواردیکه شماره تلفن ثابت در دفترچه تلفن گوشی ثبت شده باشد، پیامک ارسالی با نام ثبت شده نمایش داده می‌شود.
از دیگر مزایای سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت برای شرکت‌ها، عدم نیاز به تایپ شماره در متن پیام و یکی شدن شماره تماس با شماره پیامک است که این مساله علاوه بر تقویت برند شرکت‌ها، امکان CallBack مشترکین و تماس با آن مجموعه را راحت‌تر می‌کند. این سرویس بیش از سه سال است که برای شهروندان تهرانی با پیش‌شماره ۰۲۱ راه‌اندازی شده و از این پس نیز برای شهروندان استان البرز ارایه می‌شود.



منبع:سینا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود