6 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140977

توانمند سازی جامعه کارگری رکن اصلی درتحقق حماسه اقتصادی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توانمند سازی جامعه کارگری رکن اصلی درتحقق حماسه اقتصادی است


مدیرکل فنی حرفه ای استان البرزگفت : توانمند سازی جامعه کارگری اساسی ترین را ه در مسیر تولید و تحقق حماسه اقتصادی است.
حسن عزیزی درحاشیه همایش نقش مهارتی درتوانمندی سازی بسیج کارگری افزود: نقش و جایگاه آموزش های مهارتی درصنایع برای کارگران یک اصل مهم است و باید تمام دانش ها به روزباشد.
وی اضافه کرد: جامعه کارگری قشرعظیمی درکشورهستند و تاثیرگذاری آنها درتولیدات صنعتی، کشاورزی وخدماتی و همچنین سایر بخش ها بسیارملموس است که باید به آموزش آنها به عنوان یک اصل توجه شود. عزیزی با اشاره به همایش نقش مهارتی درتوانمند سازی بسیج کارگری خاطرنشان کرد: همزمان با البرز درتهران نیز این همایش درحال برگزاری است که 234طرح فن آوری نوین مورد بهره برداری قرارگرفته است. وی درخصوص آموزش های مختلف فنی حرفه ای استان البرز یادآورشد که درسال گذشته 27هزارنفر درقالب آموزشگاه های آزاد، 12هزار نفر در مراکز دولتی و همچنین تعداد زیادی در پادگانها، ندامتگاه ها و واحدهای صنعتی آموزش های لازم را فرا گرفتند. وی همچنین از یک طرح پایلوت کشوری درالبرزخبرداد و خاطرنشان کرد طرح تشخیص آزمون الکترونیکی درفنی حرفه ای این استان آغازشده که به صورت کارگاهی درحال اجرااست. عزیزی ادامه داد: دراین طرح تمام کارآموزانی که دراستان البرز آموزش های لازم رافراگرفتند آزمونهای آنها به صورت وب انجام می شود.
وی یادآورشد : درگذشته تمام آزمونها به صورت کاغذی و چهارجوابی انجام می شد اما بااجرای این طرح آزمونها به صورت وب می باشد. درپایان این مراسم از 18 نفرازمربیان مدال آور پانزدهمین المپیاد مهارت و تلاشگران عرصه توانمندسازی جامعه کارگری تجلیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود