14 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141381

دشمنان مخالف پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دشمنان مخالف پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: علت اصلي خصومت ورزی دشمنان با انقلاب اسلامی خصوصا در حوزه علمی این است که دشمنان مخالف پیشرفت ایران هستند.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، با اشاره به اینکه مستکبران همیشه تلاش می‌کنند به بهانه‌های مختلف ایران اسلامی را از حقوق مسلم خود باز دارند، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی همیشه مستکبران جهان ثابت کردند که نمی‌توان هیچ‌گونه اعتمادی به آنها داشت و اعتماد به آنان به منزله آتشی است که در صورت غفلت دامن ما را خواهد گرفت. وی افزود: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب با روش‌های مختلف به دنبال محدود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاستند اما با تبیین اهداف امام خمینی (ره) و مطرح شدن بحث «ما می‌توانیم» ملت ایران با بصیرت خود دریافتند که باید با تکیه توان داخلی به علوم پیشرفته دست پیدا کرد. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند با تحریم‌های همه جانبه ملت ایران را تحت فشار قرار دهند تا مردم از دستیابی به فناوری‌های مهم دست بردارند اما امروز همه جهان شاهد پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و فهمیدند تحریم‌ها انگیزه بزرگی را در کشور ایجاد کرد و هر روز نیز این انگیزه رو به گسترش است. ایمانی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی در حوزه‌های علمی هراس دارد، ادامه داد: با وجود مخالفت‌های مستکبران فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با همت متخصصان داخلی بومی‌سازی شده و اگر امروز شاهد مخالفت‌های مستکبران جهان هستیم بیشتر به خاطر تحقیق و توسعه علمی بوده و آنها با پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف هستند. امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه ایران تکنولوژی تولید و مونتاژ سانتریفیوژهای نسل جدید را در اختیار دارد، یادآور شد: مستکبران جهان خود معاهده منع سلاح‌های هسته‌ای را امضا کرده‌اند اما خودشان تولید‌کننده هستند و بارها تسلیحات هسته‌ای خود را مورد آزمایش قرار داده‌اند اما از طرفی به بهانه‌های واهی و دروغ‌های بزرگ، ایران را متهم به داشتن سلاح هسته‌ای کرده و در صدد جلوگیری از پیشرفت ایران برخاسته‌اند. وی افزود: دشمنان ایران اسلامی دریافته‌اند که قدرت حقیقی در وحدت ملت ایران بوده و قدرت علمی امروز ایران آنها را مجبور به مذاکره با ایران کرده است.
این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به تیم مذاکره‌کننده اعتماد کاملی وجود دارد چرا که آنها فرزندان انقلاب هستند و مورد حمایت همه ملت نیز قرار گرفته‌اند و بزرگ‌ترین سرمایه ما حمایت‌های همه‌جانبه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود