9 آبان 1391
شماره خبر: 14157

حاشیه راه‌های برون شهری و روستایی البرز ایمن‌سازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حاشیه راه‌های برون شهری و روستایی البرز ایمن‌سازی شد

سپیدار آنلاین: معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز از ایمن‌سازی حاشیه راه‌های برون شهری و روستایی استان خبر داد.
رحمت شعبانی در حاشیه بازدید از طرح ایمن‌سازی حاشیه راه‌های روستایی و شهری مدارس استان البرز اظهار داشت: این اقدام در راستای ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان، افزایش فرهنگ ترافیک و آگاهی دانش‌آموزان از نحوه تردد صحیح از جاده‌ها و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی در مدارس حاشیه راه‌های برون شهری و روستایی استان البرز انجام شده است.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم از وقوع حوادث جلوگیری کنیم در ابتدا مدارسی که در حاشیه راه‌ها قرار داشتند و دانش‌آموزان ناگزیر به عبور از عرض جاده و یا کنار جاده‌های پرتردد بودند را با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان شناسایی کردیم و براساس دستورالعمل ابلاغی توسط سازمان متبوع پس از بازدیدهای میدانی برای ایمن‌سازی اولویت‌بندی شدند. این مسئول تأکید کرد: در این بخش آموزش‌هایی نیز به دانش‌آموزان ارائه می‌شود و با اجرای کلاس‌های آموزشی و تهیه و توزیع اقلام آموزشی شامل کتابچه و لوازم‌التحریر محتوای پیام‌های آموزشی و ترافیکی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. شعبانی خاطرنشان کرد: طرح ایمن‌سازی حاشیه راه‌های مدارس البرز در چند مرحله انجام می‌شود. به گفته وی، سال گذشته طرح ایمن‌سازی در 12 مدرسه حاشیه راه‌های استان اجرا شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود