20 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141764

دستگاه قضایی افراد فاسد و فرصت طلب را طرد کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستگاه قضایی افراد فاسد و فرصت طلب را طرد کند


نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه باید دستگاه قضا از فساد دور باشد، گفت: دستگاه قضايی بايد افراد فاسد و فرصت طلب را طرد كند.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در مراسم توديع و معارفه رئيس كل دادگستري استان البرز که در تالار امام خمینی (ره) دانشکده کشاورزی کرج برگزار شد، با اشاره به مهاجرپذير بودن استان اظهار داشت: در ذهن برخي از متخلفان اين باور غلط به وجود آمده است كه در این آشفتگي، فضای اقدامات خلاف آماده است. وی خطاب به رييس كل جديد دادگستری البرز گفت: مسئله برخورد با متخلفان را مد نظر داشته باشید در این صورت منويات رهبري در اين استان بومي سازي می شود و كاهش چشمگيري در وقوع جرم را مشاهد خواهیم کرد. آيت الله حسینی همدانی در ادامه افزود: وجود ۴ زندان بزرگ، بار امنيتي و اقتصادي فراواني را به استان تحميل كرده است و حفظ امنيت و تامين مخارج اين زندان ها باعث نا بسامانيهاي سياسي و اقتصادي شده است.
تكريم ارباب رجوع بايد به عنوان يك اصل مد نظر قرار گيرد
نماينده ولي فقيه در استان البرز گفت: دستگاه قضايي بايد افراد فاسد و فرصت طلب را طرد كند و اجازه ندهد افراد صاحب پول و قدرت به اين دستگاه نفوذ و سوء استفاده كنند، دستگاه قضا بايد از مفسدان دور باشد. خطیب جمعه کرج بیان کرد: تكريم ارباب رجوع بايد به عنوان يك اصل مد نظر قرار گيرد و به اين نكته مهم كه مردم به سرعت روند رسيدگي به امور حساس هستند، همچنين فضايي فراهم شود كه افرادي كه جرم هاي كلان مرتكب شدند، در حضور مردم اعمال قانون شوند. وی در پایان با اشاره به اینکه باید شناسايي و كمك به مراجعان محروم و نيازمند بايد در دستور كار دادگستري قرار گيرد، گفت: برای آشنايي مردم با قوانين گامي اساسي برداشته شود، همچنين اين دستگاه به جد بايد از آمران به معروف و ناهيان منكر حمايت كند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود