21 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141803

اردوهای مدارس شاهد در اعتلای فرهنگ ایثار موثر هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اردوهای مدارس شاهد در اعتلای فرهنگ ایثار موثر هستند


مدیر منطقه 2 بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز با حضور در اردوی دانش آموزان شاهد و ایثارگر گفت: اردوهای مدارس شاهد در اعتلای فرهنگ ایثار موثر هستند.
نصیری مدیرمنطقه 2 بنیادشهید و امورایثارگران البرز خدمت به دانش آموزان شاهد و ایثارگر که فرزندان دلیر مردان بی ادعا هستند را موجب افتخار دانست و گفت: اردوهای تفریحی مدارس شاهد و ایثارگر با حضور دو گروه 200 نفره دانش آموزان دختر وپسر در اردوگاه تفریحی کردان البرز برگزار شد. وی یکی از اهداف این اردو را حضور فرزندان ایثارگران در کنار یکدیگر عنوان کرد و گفت: این دانش آموزان در خانواده های معظم شهدا وایثارگران رشد نموده اند و حضور آنان در کنار یکدیگر در چنین برنامه هایی فداکاری و بردباری را که از درون خانواده آموخته اند در کنار هم قسمت و نمایان می سازند.
نصیری یکی دیگر از اهداف این اردوها را کلاسهای آموزشی و کارگاهی عنوان کرد و افزود: کلاسهایی با اهداف تربیتی،سبک زندگی، کارگروهی و مسئولیت پذیری در این اردو برقرار شد و دانش آموزان با شیوه و روش زندگی ایرانی اسلامی در محیطی آرام و مفرح آشنا شدند. گفتنی است همه ساله اردوهای دانش آموزی در مدارس شاهد و ایثارگر استان البرز در مقاطع مختلف تحصیلی در راستای خدمات ارزنده به این دانش آموزان برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود