29 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142277

انتصاب عامل ذيحساب سازمان ملي زمين و مسكن در اداره كل راه وشهرسازي استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انتصاب عامل ذيحساب سازمان ملي زمين و مسكن در اداره كل راه وشهرسازي استان البرز


طي حكمي از سوي معاون وزير راه وشهرسازي محمد لقب دوست آراني به سمت عامل ذيحساب سازمان ملي زمين و مسكن در اداره كل راه وشهرسازي استان البرز منصوب شد.
پيش از اين كيومرث رحيمي عامل ذي حساب سازمان ملي زمين و مسكن در اداره كل راه وشهرسازي استان البرز را بر عهده داشته است. مهندس سيد محمد پژمان معاون وزير ومدير عامل سازمان ملي زمين و مسكن در حكمي محمد لقب دوست آراني را به سمت عامل ذيحساب سازمان ملي زمين و مسكن در اداره كل راه وشهرسازي استان البرز منصوب نمودند . متن حكم انتصاب محمد لقب دوست به شرح ذيل مي باشد : جناب آقاي محمد لقب دوست آراني
با سلام
حسب پيشنهاد ذيحساب و مدير كل امور مالي و تائيد عضو محترم هيات مديره سازمان ، به موجب اين حكم جنابعالي به سمت عامل ذيحساب سازمان در اداره كل راه وشهرسازي استان البرز منصوب مي شويد و مسئوليت نظارت و تطبيق پرداختيها و تعهداتي كه از محل اعتبارات سازمان ملي زمين و مسكن در چار چوب برنامه هاي ابلاغي سالانه سازمان قابل تامين است ،با قوانين و مقررات موضوعه و همچنين اختيارات تفويض شده طي ابلاغيه شماره 600/30957 و ساير مصوبات هيات مديره و همچنين انتقال در آمد هاي قانوني كسب شده به حسابهاي مربوطه و تهيه صورتهاي مالي و ضمائم آن به جنابعالي محول مي گردد. اميد است با اتكال به خداوند متعال و رعايت مفاد ماده 31 قانون محاسبات عمومي در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد .
سيد محمد پژمان
معاون وزير راه و شهرسازي
گفتني است پيش از اين كيومرث رحيمي عامل ذي حساب سازمان ملي زمين و مسكن در اداره كل راه وشهرسازي استان البرز را بر عهده داشته است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود