31 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142444

هدف استکبار جهانی به چالش کشیدن ایران اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هدف استکبار جهانی به چالش کشیدن ایران اسلامی است


فرمانده سپاه البرز با اشاره اینکه هدف استکبار جهانی به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: درایت های مقام معظم رهبری اهداف استکبار جهانی را ناکام می گذارد.
هجدهمین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در محل حسینه ثارالله کانون جوانان سپاه کرج با حضور مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران برگزار شد.
سردار علی استاد حسینی با اشاره به فرا رسیدن روز سوم خرداد و فتح خرمشهر، اظهار کرد: شهدا، جانبازان، و ایثارگران سند افتخار کشور محسوب می شود. وی در ادامه با اشاره به اینکه باید دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی پاس داشته شود، گفت: در حال حاضر کشور هر چه دارد به برکت خون و از جان گذشتگی شهدا است. این مسئول با اشاره به حضور خود در جبهه های حق علیه باطل گفت: شهدا مسئولیت پذیر بودند و همین ویژگی آنها را متمایز کرده است. فرمانده سپاه البرز از ولایتمداری شهدا یاد کرد و افزود: در ولایتمداری شهدا شکی نیست چرا که شهدا ایثارگران واقعی بودند به همین منظور باید پیام رسان خوبی برای شهدا باشیم. سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه حق و باطل با هم ساز و کاری ندارند، گفت: این مهم توسط شهدا به ما منتقل شده است. این مسئول در ادامه وجود جانبازان را باعث نورانیت جامعه عنوان کرد و گفت: مردم ایران همیشه ثابت کرده اند که در همه صحنه ها که دفاع از کشور مطرح است تا پای جان ایستاده اند.
فرهنگ شهادت طلبی در میان جوانان نهادینه شود
فرمانده سپاه البرز ادامه داد: دشمنان قسم خورده اسلام جنگی را بر علیه ما آغاز کرده اند که از هشت سال جنگ تحمیلی سخت تر است. وی در ادامه به جنگ نرم، جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: در گذشته دشمن مشخص بود ولی در حال حاضر چهره زشت دشمنان در سایه نقاب های مثل نفاق پنهان است. استاد حسینی گفت: هدف دشمنان اسلام و استکبار جهانی به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران است ولی رهبری امام خمینی (ره) و درایت رهبر فرزانه انقلاب خیال خام آنان را به سرابی تبدیل خواهد کرد. وی گفت: تا وقتی خون شهیدان و امام در رگ‌های ما جاری است دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد برای اینکه دشمن را در همه زمینه ناکام کنیم باید فرهنگ ایثار و شهادت و شهادطلبی در میان جوانان کشور و البرز نهادینه شد.
فرمانده سپاه البرز در پایان حضور جانبازان در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی درصدد هستند که بصیرت را از جوانان بگیرند حضور جانبازان در میان جوانان این خیال خام دشمن را باطل می کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود