2 خرداد 1394
شماره خبر: 142472

اگر خرمشهر آزاد نمی شد دنیا ما را باور نمی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اگر خرمشهر آزاد نمی شد دنیا ما را باور نمی کرد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه حماسه های رزمندگان باعث فتح خرمشهر شد، گفت: اگر خرمشهر آزاد نمی شد دنیا ما را باور نمی کرد.
سردار علی استاد حسینی سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج بود. وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان اسلام پشت دروازه های خرمشهر رسیده بودند صدام اعلام کرد که اگر خرمشهر توسط ایرانی ها فتح شود کلید بصره را تحویل می دهم. وی در ادامه گفت: رزمندگان آنچه در توان داشتند را به منصه ظهور گذاشتند و نتیجه رشادتها فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ شد. این مسئول با اشاره به اینکه حماسه های رزمندگان باعث فتح خرمشهر شد، افزود: اگر خرمشهر آزاد نمی شد دنیا ما را باور نمی کرد. سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه وقتی خرمشهر آزاد شد دشمنان به بزرگی ایران پی بردند، گفت: لیبرالها و آزادی خواهان و همچنین بازرگان این سوال را مطرح کردند که چرا پس از فتح خرمشهر جنگ ادامه پیدا کرد؟
وی در ادامه گفت: وقتی خرمشهر و آبادان زیر آتش خمپاره ۶۰ قرار داشت هیچ دادگاهی صدام را متجاوز اعلام نکرد. دلیلی نداشت بپذیریم که جنگ را تمام کنیم چرا که بعثی ها خواسته های ما را نپذیرفتند. این مسئول ادامه داد: باید دشمن را تعقیب میکردیم چرا که دشمن به هیچ قرارداد و تعهدی پایبند نبود.
ما جنگ طلب نیستیم و زیربار ظلم نمی رویم
وی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ وقت زیر بار ظلم نرفته و نمی رود، گفت: ما از همه مظلومان در یمن، فلسطین و عراق دفاع می کنیم. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: ما جنگ طلب نیستیم و زیربار ظلم نمی رویم و با دشمنان اسلام قصد آشتی و دوستی نداریم. وی افزود: اگر در مقابل دشمن در منطقه ایستادگی نکنیم باید در خانه های خود با دشمن بجنگیم. وی در ادامه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، گفت: روز سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) است. پاسداران این سرزمین با امام حسین (ع) عهد بسته اند در این شرایط دشوار که دشمنان به جنگ نرم روی آورده اند در دفاع از کشور و ارزشهای اسلامی جانانه دفاع کنند. وی بیان کرد: در حال حاضر دشمنان با جنگ نرم و روی آوردن به فشارهای اقتصادی و فرهنگی و همچنین سیاسی می خواهند ما را به تسلیم وا دارند ولی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی اجازه نخواهند داد. وی یادآور شد: پاسداران این سرزمین با امام حسین(ع) و همچنین با نایب امام زمان خود پیمان بسته اند تا آخرین قطره خون خود از کیان این سرزمین دفاع کنند. این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اگر از حسین(ع) دم می زنیم ولی راه فداکاری این امام بزرگوار را ادامه ندهیم، ارزشی ندارد، گفت: از مظلوم دفاع می کنیم و بر ظالم می تازیم چرا که در حال حاضر مظلومان جهان چشم انتظار یاری ما هستند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود